Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Order of the stone - můj klon Minecraftu [Java - LWJGL]
Není to nic světobornýho, ale jen tak pro zábavu programuju vlastní klon Minecraftu, pochlubit se ale stejně musím



Co hra umí:
Ovládání:
Myš + WASD - Pohyb
Alt/Ctrl a Mezerník - létání
Shift - zrychlit
Tlačítka myši - přidat/odebrat blok
F - celá obrazovka,
ESC - Menu
0-9 - Vybrat blok
Chunky zatím nejsou nijak vertikálně dělené, takže pro pomalejší procesory je rebuild (přidání / odebrání) bloku celkem zabíračka. Celá hra běží v jednom vláknu takže dokud se rebuild nedokonční hra se jednoduše na pár milisekund sekne.
Textury jsou prozatímní z Ovo's rustic pack, snad mě autor nezabije pokud to zjistí
.
Download nejnovější verze (EXE)
Soubor stačí stáhnout a spustit, je potřeba Java 1.6 a vyšší




Co hra umí:
- Rozdělení světa do chunků variabilní velikosti
Generování světa pomocí simplexového šumu
Chytré generování geometrie světa (vykreslují se pouze viditelné stěny bloků)
Je relativně rychlá
Detekce označeného bloku (je potřeba vylepšit, ale funguje)
Používá vertex arrays k vykreslování chunků (v budoucnu VBO?)
Podpora bloků s různými texturami (texture atlas, ještě je potřeba zapracovat na "lícování")
Přidávání/mazání bloků
Průhledné bloky
Menu
(Detekce kolizí) / Momentálně vyplá
- Ukládání/načítání světa
Postupné načítání a unload chunků (render distance)
Nekonečný svět
Light engine
Zvuky
...?
- Kód: Vybrat vše
17-2-14-1
- Nový generátor světa, využívá simplexový šum
- Každý chunk se teď generuje zvlášť (příprava na nekonečný svět)
- Úpravy GUI
- Úklid a optimalizace kódu
16-2-14-2
- Vylepšené GUI, hlavní menu po startu hry
- Jméno (Order of the stone - narážka na původní jméno Minecraftu)
- Generování kamene
16-2-14-1
- Upraveny normály na stranách bloku (Prakticky vždy je teď vidět stín, je to nerealistické, ale vypadá to líp)
- Optimalizace rebuildu geometrie chunku, rebuild je teď asi 5x rychlejší a už nepoužívá ArrayList
- Lehce zvětšen FOV
- Dočasně odebrány kolize (pracuji na jiném systému kolizí)
11-2-14-1
-Možnost volit blok přes numpad
-Ctrl pro let dolů
-Úklid kódu
-Volba pro násobič heightmapy
9-2-14-1
-Vylepšené GUI
-Menu (ESC)
-Funkční nastavení (přístup z menu)
-Možnost změny filtrování textur
8-2-14-1
-GUI (Zatím jen nastavení, otevírá se pomocí E)
-Přesnější timer
-Možnost změny velikosti světa
7-2-14-1
-Detekce kolizí (ještě úplně nefunguje a občas se můžete "zaseknout")
-Lehce zvětšen selection box, aby nedocházelo k z-fightingu
6-2-14-2
-Druhý render pass (průhledné bloky)
-Přidány 2 průhledné bloky (sklo, listí)
6-2-14-1
-Opraven bug s pokládáním bloků mimo dosah
-Optimalizace: rebuild okolních chunků se teď dělá jen pokud je potřeba
-Změněna boční textura trávy
-Výška chunku zvýšena z 16 na 128
-Zdvojnásobená výška heightmapy
-Možnost výběru stavebního bloku (1-9)
-Ukazatel vybraného stavebního bloku
-Pár nových bloků
5-2-14-2:
-Texture atlas (podpora více bloků)
5-2-14-1:
-První release
Ovládání:
Myš + WASD - Pohyb
Alt/Ctrl a Mezerník - létání
Shift - zrychlit
Tlačítka myši - přidat/odebrat blok
F - celá obrazovka,
ESC - Menu
0-9 - Vybrat blok
Chunky zatím nejsou nijak vertikálně dělené, takže pro pomalejší procesory je rebuild (přidání / odebrání) bloku celkem zabíračka. Celá hra běží v jednom vláknu takže dokud se rebuild nedokonční hra se jednoduše na pár milisekund sekne.
Textury jsou prozatímní z Ovo's rustic pack, snad mě autor nezabije pokud to zjistí

Download nejnovější verze (EXE)
Soubor stačí stáhnout a spustit, je potřeba Java 1.6 a vyšší
- jerry1921
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 1
- Registrován: 22 úno 2014, 20:55
Order of the stone - můj klon Minecraftu [Java - LWJGL]
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků