Nevíte si rady? Ptejte se zde.

VHE

Příspěvekod GSG » 25 úno 2014, 18:53

ako sa dá dať do vhe 3.5 obloha? Prosím help
HUNK
Uživatelský avatar
GSG
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 228
Registrován: 23 říj 2013, 13:27
Bydliště: Slovensko

VHE

od Rumcajz » 25 úno 2014, 18:53

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Bydliště: Slovensko

Re: VHE

Příspěvekod Grinch » 25 úno 2014, 20:25

Vytvoříš brush a dáš mu texturu sky :)
» ex-CS 1.6 Mapper
» ex-Redaktor GS
» ex-WoT Support
» ex-Pořadatel Soutěží
» ex-CS:GO Expert
» Věrný uživatel GS
» ex-VIP uživatel: JailBreak #4 ; Web; TS

„Nelitujme mrtvé, ale živé a především ty, kteří žijí bez lásky.“
Uživatelský avatar
Grinch
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 453
Registrován: 23 led 2013, 15:29

Re: VHE

Příspěvekod GSG » 25 úno 2014, 21:00

čo to sa tak robí dám block? :)
HUNK
Uživatelský avatar
GSG
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 228
Registrován: 23 říj 2013, 13:27
Bydliště: Slovensko

Re: VHE

Příspěvekod Grinch » 25 úno 2014, 21:02

Normálně, jak tvoříš "bloky" brushe, tak si vytvoříš jeden velkej-> dáš ho jako strop (oblocha) a dáš mu texturu sky :)

Jinak: přesouvám do Správné Sekce
» ex-CS 1.6 Mapper
» ex-Redaktor GS
» ex-WoT Support
» ex-Pořadatel Soutěží
» ex-CS:GO Expert
» Věrný uživatel GS
» ex-VIP uživatel: JailBreak #4 ; Web; TS

„Nelitujme mrtvé, ale živé a především ty, kteří žijí bez lásky.“
Uživatelský avatar
Grinch
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 453
Registrován: 23 led 2013, 15:29

Re: VHE

Příspěvekod GSG » 26 úno 2014, 14:37

Ale tosa tak určite neborý som si stiahol skybox texture a dalo mi to koncovku .wad nie ale cfg
HUNK
Uživatelský avatar
GSG
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 228
Registrován: 23 říj 2013, 13:27
Bydliště: Slovensko

Re: VHE

Příspěvekod Grinch » 26 úno 2014, 15:59

Nevím jak se dělá obloha v 3.1 ale určitě stejně :) takže opakuji mou radu a když ji nezkusíš už není muj problém.: Vytvoříš si strop mapy (oblohu) a dáš tomu texturu sky. Když sis stáhl skybox a extrahoval tak by ti ty textury měli mít koncovku .wad jestli mají tak je to správně :)
» ex-CS 1.6 Mapper
» ex-Redaktor GS
» ex-WoT Support
» ex-Pořadatel Soutěží
» ex-CS:GO Expert
» Věrný uživatel GS
» ex-VIP uživatel: JailBreak #4 ; Web; TS

„Nelitujme mrtvé, ale živé a především ty, kteří žijí bez lásky.“
Uživatelský avatar
Grinch
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 453
Registrován: 23 led 2013, 15:29

Re: VHE

Příspěvekod GSG » 26 úno 2014, 16:28

A ako sa robí Brush niesom skúsený v mapách
HUNK
Uživatelský avatar
GSG
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 228
Registrován: 23 říj 2013, 13:27
Bydliště: Slovensko

Re: VHE

Příspěvekod Grinch » 26 úno 2014, 16:43

brush je blok;stěna...podívej se na základy :)
» ex-CS 1.6 Mapper
» ex-Redaktor GS
» ex-WoT Support
» ex-Pořadatel Soutěží
» ex-CS:GO Expert
» Věrný uživatel GS
» ex-VIP uživatel: JailBreak #4 ; Web; TS

„Nelitujme mrtvé, ale živé a především ty, kteří žijí bez lásky.“
Uživatelský avatar
Grinch
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 453
Registrován: 23 led 2013, 15:29

Re: VHE

Příspěvekod VOLUMEcz » 26 úno 2014, 23:58

Tutoriály, které zrovna potřebuješ budou brzy sepsány. Kdyby ti ale nepomohly, stačí mě vyhledat na ts.
The Legend in 2009 - 2014.
Uživatelský avatar
VOLUMEcz
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 414
Registrován: 23 led 2013, 16:48

Re: VHE

Příspěvekod GSG » 27 úno 2014, 15:30

Robím si srandu ja viem ale nevedel som tu oblohu ale už hej ďakujem
HUNK
Uživatelský avatar
GSG
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 228
Registrován: 23 říj 2013, 13:27
Bydliště: Slovensko

Re: VHE

Příspěvekod Grinch » 27 úno 2014, 17:37

:rool: příště odemne nic nečekej za tokovou reakci.

Lock
» ex-CS 1.6 Mapper
» ex-Redaktor GS
» ex-WoT Support
» ex-Pořadatel Soutěží
» ex-CS:GO Expert
» Věrný uživatel GS
» ex-VIP uživatel: JailBreak #4 ; Web; TS

„Nelitujme mrtvé, ale živé a především ty, kteří žijí bez lásky.“
Uživatelský avatar
Grinch
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 453
Registrován: 23 led 2013, 15:29


Zpět na Podpora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků