Zde můžete najít rady a návody k CSku.

FPS

Příspěvekod Cecooo » 26 bře 2014, 10:18 VIP

Čaute urćite to už niekto riešil predomnou, ale neviem to nájsť . Mam starší PC na ktorom mi ledva ide CS 1.6 . Mám s tým trochu problémy typu : Každú mapu mi raz sekne PC, lagujem, keď rozprávam do miku, lafujú mi módy a celkovo mapy ako crime. Pri skúške FPS mám 20 potom 30 potom 9 a takto mi to skáče. Niesom odborník, ale dá sa s tým niečo robiť ? Zvýšiť kvalitu hry bez toho aby som downloadoval programy atd... Ako hovorím mám starý PC a som rád, že tam mám CSko a nechcem sťahovať nejaké programy. Vďaka

PS : Za cca mesiac si idem kupovať new notebook, ale dovtedy by som uvítal nejaké rady :)
PS 2 : Aký ntb doporučujete ? :)
CECO CECO VIE ALE CECO NEPOVIE...
Cecooo
Mistr Yoda
Mistr Yoda

FPS

od Rumcajz » 26 bře 2014, 10:18

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: FPS

Příspěvekod Fatman » 26 bře 2014, 12:18

Cecooo píše:Čaute urćite to už niekto riešil predomnou, ale neviem to nájsť . Mam starší PC na ktorom mi ledva ide CS 1.6 . Mám s tým trochu problémy typu : Každú mapu mi raz sekne PC, lagujem, keď rozprávam do miku, lafujú mi módy a celkovo mapy ako crime. Pri skúške FPS mám 20 potom 30 potom 9 a takto mi to skáče. Niesom odborník, ale dá sa s tým niečo robiť ? Zvýšiť kvalitu hry bez toho aby som downloadoval programy atd... Ako hovorím mám starý PC a som rád, že tam mám CSko a nechcem sťahovať nejaké programy. Vďaka

PS : Za cca mesiac si idem kupovať new notebook, ale dovtedy by som uvítal nejaké rady :)
PS 2 : Aký ntb doporučujete ? :)