Nevíte si rady? Ptejte se zde.

Jailbeak

Příspěvekod Cakri » 03 dub 2014, 18:03

cc,
hele když dělám na Jailbreak mapě musím k tomu nějak extra VHE nastavovat nebo se to dělá stejně jako třeba při classic mapách ?
A jeste se me stala tka nehoda ze tm mam normalne chodbu a je tm šikmá plošinka poi který se de nahoru ale když to dm kompilovat pk to pustim ve hre tk se to vygeneruje tk, že místo toho aby to bylo otočený normálně, tk je to celý otočený nahoru a trčí to nad celou mapu :?:
Thanks
Uživatelský avatar
Cakri
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 5
Registrován: 30 bře 2014, 19:22

Jailbeak

od Rumcajz » 03 dub 2014, 18:03

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Jailbeak

Příspěvekod Grinch » 04 dub 2014, 06:17

Nic extra neúotřebuješ, mapu tvoříš stejně jako ostatní typy. A s tou šikminou, asi máš špatně nastavenou výšku nebo opačně otočené, potřeboval bych nejspíše screen
» ex-CS 1.6 Mapper
» ex-Redaktor GS
» ex-WoT Support
» ex-Pořadatel Soutěží
» ex-CS:GO Expert
» Věrný uživatel GS
» ex-VIP uživatel: JailBreak #4 ; Web; TS

„Nelitujme mrtvé, ale živé a především ty, kteří žijí bez lásky.“
Uživatelský avatar
Grinch
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 453
Registrován: 23 led 2013, 15:29

Re: Jailbeak

Příspěvekod Cakri » 05 dub 2014, 16:59

Uživatelský avatar
Cakri
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 5
Registrován: 30 bře 2014, 19:22

Re: Jailbeak

Příspěvekod VOLUMEcz » 15 dub 2014, 21:27

Základní otázky, které by jsi si měl položit při řešení tohoto problému:
1) Není ten blok náhodou nějaká entita s pohybem (func_door, func_rotating, ...)?
2) Nekoliduje se s nějakou entitou?
3) Neobsahuje tvá mapa jiné chyby (vyskočí při kompilaci)?
The Legend in 2009 - 2014.
Uživatelský avatar
VOLUMEcz
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 414
Registrován: 23 led 2013, 16:48


Zpět na Podpora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků