Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
fps+strafy
čuste, mohly byste mi dát radu? psal jsem si z jedním s hráčů na Furien 7 (steam hráč)
a ptám se jestli by mě naučil strafy, napsal že to sám neumí + abych si zvýšil fps a přitom 100 mam
a psal že low min 500 takže? wtf?! tak jestli byste mi mohly pomoc
jak se strafama, tak fpskama.. díky předem
munco
a ptám se jestli by mě naučil strafy, napsal že to sám neumí + abych si zvýšil fps a přitom 100 mam

jak se strafama, tak fpskama.. díky předem
munco
-
munco - Zkušený
- Příspěvky: 185
- Registrován: 27 led 2013, 18:02
fps+strafy
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: fps+strafy
Fps:
Hodnoty nastavujeme pomocou príkazov:
cl_cmdrate
cl_updaterate
rate
ex_interp
cl_cmdrate je činiteľ FPS klienta. Ak vaše cl_cmdrate je menšie ako vaša aktuálna hodnota FPS, môžete spozorovať v spodnej časti grafu červené bodky. Takže aby sme tie červené bodky odtránili musíme nastaviť hodnotu cl_cmdrate o 1 viac ako máme FPS.
Príklad:
Ak máme 100fps tak do konzoly (lepšie by bolo upraviť hodnoty v config.cfg v našom CS) zadáme tento príkaz cl_cmdrate 101
To by sme mali. Teraz sa pustíme do cl_updaterate.
Vaše cl_updaterate by malo byť zhodné s sv_maxupdaterate na serveri. Toto funguje takým istým spôsobom ako som vám opísal cl_cmdrate. My chceme prijímať, čo najviac príkazov, čo je len možné.
Väčšinou bývajú public servery nastavené na sv_maxupdaterate 101 takže si možme tak isto nataviť aj cl_updaterate na 101
ex_interp. Ak nastavíme “ex_interp 0” hodnota bude nastavená automaticky v závislosti od cl_updaterate.
Príklad:
Ak máme cl_updaterate nastavene na 101. Nastavili sme ex_interp 0, ktoré nás tým pádom nemusí zaujímať, lebo bude nastavené automaticky. Ale pozrime sa na náš graf. Môžeme tam spozorovať žlté/oranžové bodky, čo znamená že náš klient extrapoluje pretože prijímame 101 paketov pričom server môže poslať len napr. 30(čiže niekedy sa stretnete s tym že bude nastavené na servery sv_maxupdaterate 30). Toto nechceme a preto nastavíme cl_updaterate na 40.
Musíte pochopiť to že musíte mať cl_updaterate zhodné ako sv_maxupdaterate na servery.
rate je vlastne velkosť v bytoch za sekundu ktore je možné prijať.
Najlepšie, čo môžeme urobiť je nastaviť rate tak vysoko aby sme nepozorovali choke. Choke môžeme vidieť v číselnej hodnote ak zapneme net_graph 3.
Choke znamená, že server odosiela viac bytov za sekundu ako server môže prijať. A tak môžete mierne lagovať. S touto hodnotou sa môžete pohrať sami a nastaviť ju tak aby ste nepozorovali žiadne choke.
Ja mám hodnoty nastavené takto:
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101
rate 25000
ex_interp 0.01
Ideálny graf by mal vyzerať tak že hore je 100fps, pod ním ne rovná zelená čiara a pod ňou je rovná fialová čiara.
Strafy :
Nejde o to aby si strafoval čo najrýchlejšie ale aby si mal aj dobré sync ku strafom.
Čož znamená ,aby si sa "triafal" do strafov. Ked ideš spraviť straf napríklad doľava tak stlačíš A a myškou doľava a následne doprava , čiže stlačíš D a myškou ideš doprava. A vždy sa tak musíš trafiť. Takže ked ideš doľava , musíš dať vždy myšku doľava. Takto sa "trafíš" straf. Ciže ak to robíš rýchlo ale nestíhaš to a napr. ideš doľava, čiže stlačíš A a myškou ideš do prava , pretože v tej rýchlosti ako sa snažíš to celé domotáš (strafy) tak to je celé zle a spomalí ťa to. Radšej skúšaj málo strafov a dobre a po čase si pridávaj.
Hodnoty nastavujeme pomocou príkazov:
cl_cmdrate
cl_updaterate
rate
ex_interp
cl_cmdrate je činiteľ FPS klienta. Ak vaše cl_cmdrate je menšie ako vaša aktuálna hodnota FPS, môžete spozorovať v spodnej časti grafu červené bodky. Takže aby sme tie červené bodky odtránili musíme nastaviť hodnotu cl_cmdrate o 1 viac ako máme FPS.
Príklad:
Ak máme 100fps tak do konzoly (lepšie by bolo upraviť hodnoty v config.cfg v našom CS) zadáme tento príkaz cl_cmdrate 101
To by sme mali. Teraz sa pustíme do cl_updaterate.
Vaše cl_updaterate by malo byť zhodné s sv_maxupdaterate na serveri. Toto funguje takým istým spôsobom ako som vám opísal cl_cmdrate. My chceme prijímať, čo najviac príkazov, čo je len možné.
Väčšinou bývajú public servery nastavené na sv_maxupdaterate 101 takže si možme tak isto nataviť aj cl_updaterate na 101
ex_interp. Ak nastavíme “ex_interp 0” hodnota bude nastavená automaticky v závislosti od cl_updaterate.
Príklad:
Ak máme cl_updaterate nastavene na 101. Nastavili sme ex_interp 0, ktoré nás tým pádom nemusí zaujímať, lebo bude nastavené automaticky. Ale pozrime sa na náš graf. Môžeme tam spozorovať žlté/oranžové bodky, čo znamená že náš klient extrapoluje pretože prijímame 101 paketov pričom server môže poslať len napr. 30(čiže niekedy sa stretnete s tym že bude nastavené na servery sv_maxupdaterate 30). Toto nechceme a preto nastavíme cl_updaterate na 40.
Musíte pochopiť to že musíte mať cl_updaterate zhodné ako sv_maxupdaterate na servery.
rate je vlastne velkosť v bytoch za sekundu ktore je možné prijať.
Najlepšie, čo môžeme urobiť je nastaviť rate tak vysoko aby sme nepozorovali choke. Choke môžeme vidieť v číselnej hodnote ak zapneme net_graph 3.
Choke znamená, že server odosiela viac bytov za sekundu ako server môže prijať. A tak môžete mierne lagovať. S touto hodnotou sa môžete pohrať sami a nastaviť ju tak aby ste nepozorovali žiadne choke.
Ja mám hodnoty nastavené takto:
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101
rate 25000
ex_interp 0.01
Ideálny graf by mal vyzerať tak že hore je 100fps, pod ním ne rovná zelená čiara a pod ňou je rovná fialová čiara.
Strafy :
Nejde o to aby si strafoval čo najrýchlejšie ale aby si mal aj dobré sync ku strafom.
Čož znamená ,aby si sa "triafal" do strafov. Ked ideš spraviť straf napríklad doľava tak stlačíš A a myškou doľava a následne doprava , čiže stlačíš D a myškou ideš doprava. A vždy sa tak musíš trafiť. Takže ked ideš doľava , musíš dať vždy myšku doľava. Takto sa "trafíš" straf. Ciže ak to robíš rýchlo ale nestíhaš to a napr. ideš doľava, čiže stlačíš A a myškou ideš do prava , pretože v tej rýchlosti ako sa snažíš to celé domotáš (strafy) tak to je celé zle a spomalí ťa to. Radšej skúšaj málo strafov a dobre a po čase si pridávaj.
-
PanRed3ull - Drbna
- Příspěvky: 303
- Registrován: 23 črc 2013, 12:20
Re: fps+strafy
Nebo také stačí napsat
- fps_override 1
- fps_max 333
a taky budeš mít plynulejší hru a uděláš více strafů.
- fps_override 1
- fps_max 333
a taky budeš mít plynulejší hru a uděláš více strafů.
-
AwPGamer - Spamer
- Příspěvky: 1749
- Registrován: 08 čer 2013, 18:01
- Bydliště: Ostrava
Re: fps+strafy
díky awp
a díky i tomu nad tebou.. ted si nevzpomenu na nick 


-
munco - Zkušený
- Příspěvky: 185
- Registrován: 27 led 2013, 18:02
Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků