Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
[*P]dm_shorepoint_beta
Název mapy: dm_shorepoint
Mód: DeathMatch (později možná změním na Zombie)
Autor: Stargat3
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky:
Pro účely mojí mapy jsem vytvořil hl2.wad, který obsahuje asi 60% textur. Textury jsou ze hry Half-Life 2. Dále jsou v mapě některé ambientní zvuky (taktéž z Half-Life 2).
Popis mapy
Ahoj, vytvořil jsem první mapu pro hru Counter-Strike/Half-Life. Mapa je zasazena do prostředí City 17 ze hry Half-Life 2. Přesněji jsem se silně inspiroval místem Shorepoint Base, kde se Gordon Freeman poprvé setkal a Antliony. Mapa je teprve ve fázi Beta a teprve se s VHE učím pracovat. Mnoho detailů v mapě chybí (elektrické sloupy, stromy, lampy atd.) a budu se je pokoušet postupně přidávat. Mapa obsahuje vlastní textury a zvuky (původně v mapě měla být obloha, ale z nějakého důvodu se mi nespustí mapa). Textury jsou veliké max. 128x128 oproti originálu 512x512. Dále mám v plánu vytvořit interiér červeného skladiště. Doufám, že se vám mapa bude trochu líbit, i když v ní ještě nic není.
Link ke stažení: http://uloz.to/xt2z47ye/cstrike-rar
Screeny:
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... _00006.jpg
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... _00001.jpg
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... oint_2.png
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... oint_1.png
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... 3f16c8.jpg
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... 24b2dd.jpg
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... _00004.jpg
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... 5769fb.jpg
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... oint_3.png
Mód: DeathMatch (později možná změním na Zombie)
Autor: Stargat3
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky:
Pro účely mojí mapy jsem vytvořil hl2.wad, který obsahuje asi 60% textur. Textury jsou ze hry Half-Life 2. Dále jsou v mapě některé ambientní zvuky (taktéž z Half-Life 2).
Popis mapy
Ahoj, vytvořil jsem první mapu pro hru Counter-Strike/Half-Life. Mapa je zasazena do prostředí City 17 ze hry Half-Life 2. Přesněji jsem se silně inspiroval místem Shorepoint Base, kde se Gordon Freeman poprvé setkal a Antliony. Mapa je teprve ve fázi Beta a teprve se s VHE učím pracovat. Mnoho detailů v mapě chybí (elektrické sloupy, stromy, lampy atd.) a budu se je pokoušet postupně přidávat. Mapa obsahuje vlastní textury a zvuky (původně v mapě měla být obloha, ale z nějakého důvodu se mi nespustí mapa). Textury jsou veliké max. 128x128 oproti originálu 512x512. Dále mám v plánu vytvořit interiér červeného skladiště. Doufám, že se vám mapa bude trochu líbit, i když v ní ještě nic není.
Link ke stažení: http://uloz.to/xt2z47ye/cstrike-rar
Screeny:
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... _00006.jpg
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... _00001.jpg
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... oint_2.png
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... oint_1.png
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... 3f16c8.jpg
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... 24b2dd.jpg
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... _00004.jpg
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... 5769fb.jpg
https://www.imageupload.co.uk/images/20 ... oint_3.png

-
stargate - Drbna
- Příspěvky: 260
- Registrován: 23 led 2013, 15:14
[*P]dm_shorepoint_beta
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*P]dm_shorepoint_beta
Mapa zatim (na to jak malo toho tam je) vypada dost dobre, ale i tak par veci:
plus jeste par navrhu:
a na konec velka pochvala za NULLovani
PS: pokud budes chtit pomoc, tak mi klidne napis do PM nebo jeste lepe na TSku (kde ti s voicem muzu poradit vyrazne rychleji)
doporucuju na titul mapera, protoze se mi tahle mapa libi vic nez mapy od Hele(ho)
- okraj mapy v tunelu - asi bych ho trochu posunul o kousek dal, aby to nebylo presne s okrajem toho nad tebou
- okraj mapy pod mostem - nejak bych to opticky oddelil (ale nenapada me jak)
- roh plotu - trochu si pohraj s texturou toho plotu (na tom rohu nesedi) a s tim ostnatym dratem (pouzij vertex tool nebo jak se jmenuje a posun to tak, aby to delalo roh, takhle to vypada neprirozene)
- slunce - s nim si jeste trochu vyhraj, protoze ten stin je sice hezky, ale vybec mi k tomu skyboxu nesedi
- [b]"rampa" mezi 2 budovami[b] - mezi 1. a 2. vchodem z leva je misto, kam by nejspis mohl hrac (za pomoci jineho hrace) vyskocit, takze tam bud dej zebrit (at tam muze kazdy) nebo to oCLIPuj (ale to je na tobe, me to tam prijde jako dost velka vyhoda)
plus jeste par navrhu:
- mohl by jsi ty koleje vymodelovat, prece jen to neni moc brushu a prida to realisticnost (bud vyskove <= 16 nebo k nim clipem pridat neviditelne mezischudky tak, aby se dalo plynule prechazet
- pokud se ti bude chtit, tak muzes sloupky toho plotu udelat jako brush, urcite by to bylo hezci (+ je protahnout a "zavesit" na ne ten ostnaty drat)
- klidne bych tam dal na jednu z koleji i vagon, aby tam nebylo tolik otevreneho prostoru
- neni to jen u tebe, ale naucte se hazet screenshoty treba na Imgur.com, kde jde vytvorit galerie a neni pak potreba upravovat topik s mapou kdyz pridas nejake screeny (a taky se to lepe prohlizi nez v nekolika zalozkach pomoci Ctrl+Tab a Ctrl+Shift+Tab)
a na konec velka pochvala za NULLovani
PS: pokud budes chtit pomoc, tak mi klidne napis do PM nebo jeste lepe na TSku (kde ti s voicem muzu poradit vyrazne rychleji)
doporucuju na titul mapera, protoze se mi tahle mapa libi vic nez mapy od Hele(ho)
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
-
Abit - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 383
- Registrován: 08 říj 2014, 17:03
Re: [*P]dm_shorepoint_beta
Príde mi, že tam je strašne málo priestoru na pohyb
Pokial som správne pozeral tak sa nedá ísť do žiadnej z budov, čiže sa dá byť iba tam vonku, kde sa nie je kde schovať
Keby si spravil prístup do všetkých tých budov
tak je to kúl mapa
Tie ploty... nejak sa skús s nimi pohrať

Pokial som správne pozeral tak sa nedá ísť do žiadnej z budov, čiže sa dá byť iba tam vonku, kde sa nie je kde schovať

Keby si spravil prístup do všetkých tých budov

Tie ploty... nejak sa skús s nimi pohrať
-
WARNING - Mistr
- Příspěvky: 550
- Registrován: 19 kvě 2013, 18:11
- Bydliště: Bratislava
Re: [*P]dm_shorepoint_beta
Jsem rád, že se vám mapa líbí. Původní plán byl ten, že se do budov schválně nedá jít, protože je to pouhá kulisa stejně jako komíny a ostatní objekty. Ale některou z budov vymodeluju i zemnitř, aby se to neodehrávalo pouze venku. Navíc mám v plánu vytvořit paprsky od slunce, jak prosvítají oknama. jinak původně v mapě byly i elektrické sloupy včetně drátů, ale nechtěně jsem je smazal a nešlo dát undo 


-
stargate - Drbna
- Příspěvky: 260
- Registrován: 23 led 2013, 15:14
Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků