Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
[*REQ*] potřebuji radu - dekompilace
Tak, začal jsem se učit mappovat, přečetl jsem nějaký tutoše a potřeboval bych radu:
a) Jak mám udělat brush 1 široký bez toho, abych si musel editor přiblížit na úplný maximum?
b) Jak zjistím po dekompilaci mapy, jaké textury potřebuje?
a) Jak mám udělat brush 1 široký bez toho, abych si musel editor přiblížit na úplný maximum?
b) Jak zjistím po dekompilaci mapy, jaké textury potřebuje?
Bývalý admin CS 1.6 sekce PUBLIC ALL.
-
Adam108 - Pokročilý
- Příspěvky: 98
- Registrován: 23 led 2013, 15:10
[*REQ*] potřebuji radu - dekompilace
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: potřebuji radu - dekompilace
1. Zmenši si mřížku na minimum (na horni liště ikonka Smaller Grid nebo klávesami alt gr+F)
2. Otevři si soubor *.map v poznámkovém bloku a mezi prvními řádky bude něco takového:
"wad" "\counter-strike\cstrike\cstrike.wad;\counter-strike\cstrike\decals.wad;"
2. Otevři si soubor *.map v poznámkovém bloku a mezi prvními řádky bude něco takového:
"wad" "\counter-strike\cstrike\cstrike.wad;\counter-strike\cstrike\decals.wad;"
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: potřebuji radu - dekompilace
Díky 
Ještě bych potřeboval jednu radu... Dělal jsem dveře na tlačítko... Ale když zmáčknu tlačítko, tak se ty dveře otevřou a nezavřou se dokud nezmáčknu to tlačítko znova. Když jsem ty dveře dělal bez tlačítka, normálně se pak zavřely po tý době co jsem tam nastavil.

Ještě bych potřeboval jednu radu... Dělal jsem dveře na tlačítko... Ale když zmáčknu tlačítko, tak se ty dveře otevřou a nezavřou se dokud nezmáčknu to tlačítko znova. Když jsem ty dveře dělal bez tlačítka, normálně se pak zavřely po tý době co jsem tam nastavil.
Bývalý admin CS 1.6 sekce PUBLIC ALL.
-
Adam108 - Pokročilý
- Příspěvky: 98
- Registrován: 23 led 2013, 15:10
Re: potřebuji radu - dekompilace
V entitě func_door zkontroluj toto:
- 1. Delay before close - aby tam nebylo -1 ani 0 e-push Nejčastěji se používá 4 (btw)
2. Ve Flags - odškrtnuté Toogle
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: [*REQ*] potřebuji radu - dekompilace
Ja dekompilujem cez BSP Viewer. DL: http://www.blonde-lovers.com/cs16files/cstools/bspviewer156.zip
výhoda je tam tá že popri .MAP súboroch sa dá extraktovať aj súbory ako .3DS atď.
Ale najväčšia výhoda je určite možnosť extraktovať .BMP = že všetky textúry extraktuje do určeného priečinka vo formáte .bmp
To znamená že s programom Wally sa dajú ľahko potom vrátiť do .wad

výhoda je tam tá že popri .MAP súboroch sa dá extraktovať aj súbory ako .3DS atď.
Ale najväčšia výhoda je určite možnosť extraktovať .BMP = že všetky textúry extraktuje do určeného priečinka vo formáte .bmp
To znamená že s programom Wally sa dajú ľahko potom vrátiť do .wad


-
DaRkKiLlErUs - Amatér
- Příspěvky: 20
- Registrován: 29 led 2013, 18:14
- Bydliště: Poprad, Prešovský Kraj, Slovensko
Re: [*REQ*] potřebuji radu - dekompilace
Radu tu máš, pokud budeš ještě něco potřebovat napiš mi PM 
LOCK

LOCK
» ex-CS 1.6 Mapper
» ex-Redaktor GS
» ex-WoT Support
» ex-Pořadatel Soutěží
» ex-CS:GO Expert
» Věrný uživatel GS
» ex-VIP uživatel: JailBreak #4 ; Web; TS
„Nelitujme mrtvé, ale živé a především ty, kteří žijí bez lásky.“
» ex-Redaktor GS
» ex-WoT Support
» ex-Pořadatel Soutěží
» ex-CS:GO Expert
» Věrný uživatel GS
» ex-VIP uživatel: JailBreak #4 ; Web; TS
„Nelitujme mrtvé, ale živé a především ty, kteří žijí bez lásky.“
-
Grinch - Mistr
- Příspěvky: 453
- Registrován: 23 led 2013, 15:29
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků