[Zamítnuto] Žiadosť o práva [Admin]

Příspěvekod Brut4L » 04 říj 2015, 03:58 VIP

1. Vek : 17.
2. Nick v hre : sutike1234.
3. Originálny MC : Jasné.
4. VIP : dávno pradávno keď som tu hrával tak som mal zakúpené EVIP určite by som podporil server aj teraz.
5. Primárny server kde chcete práva : Skyblock.
6. Denná aktivita : Po dlhom čase som to zapol takže určite vysoká tak 6 hodín denne možno aj viac.
7. Priestupky na gamesites: Mal som tu raz zrušené práva kvôli WH na CS 1,6 (Určite sa to už nebude opakovať :D).
8. Priestupky mimo gamesites: Žiadne
9. Niečo o mne : Ahoj takže ja som Andrej a bývam v Bratislave venoval som sa 12 rokov vodnému pólu v klube Slávia UK Bratislava, študujem momentálne na Strednej Odbornej Škole Polygrafickej v Bratislave ako grafický dizajnér digitálnych médií a po škole sa venujem momentálne PC (Keby bol niaky súrny problém tak sa môžem pripojiť aj počas školy). Ovládam dobre photoshop, ilustrátor, dreamweaver, CSS, HTTP a javu.
10. Prečo práve ja mám byť adminom : Administrátor by som chcel byť preto lebo to už mám vyskúšané a mám aj niake skúsenosti ohľadom adminovania na veľkých MC serveroch ako bol cenzůra, cenzůra a Gamesites. Rád pomôžem ľuďom ktorý by tú pomoc na serveri potrebovali, viem pomôcť aj z technickými chybami. Mal som niekoľko krát vlastný server a sám som si tam robil zabezpečenie, pluginy atď... Rád by som sa pripojil do vášho Admin Teamu znovu a opravil si moju reputáciu. Ďakujem, sutike1234.
Obrázek
Brut4L
Amatér
Amatér

[Zamítnuto] Žiadosť o práva [Admin]

od Rumcajz » 04 říj 2015, 03:58

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žiadosť o práva [Admin]

Příspěvekod TheRsM1 » 06 říj 2015, 20:00

sutike1234 píše:
4. VIP : dávno pradávno keď som tu hrával tak som mal zakúpené EVIP určite by som podporil server aj teraz.

Je potřeba VIP zakoupit podle podmínek. Takže buď si ho dokoupiš nebo bude žádost zamítnuta.
TheRsM1
Profesionál
Profesionál