Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
Návrhy na zlepšení CTF serverů
Zdravím, ctf servery znám již dlouho, a ačkoli je to podle mě super mod, jsou vždy věci, které by se daly zlepšit.
Ze zkušeností jsem vypozoroval, že to už není, jaké to bývalo, kdy hráči i skrze voice podnikali různé strategické společné kroky. Myslím, že upadá zájem hrát o vlajky a takových 80% hráčů hraje na fragy, což je smutné. Pak je celkem škoda, že celkem zajímavá vsuvka do hry - adrenalin normální ne-vip hráč za hru nemá šanci moc využít, pokud by se zvýšilo dávkování adrenalinu aspon na těch 8, byly by zde větší možnosti a šance na ukradnutí vlajek, což vede k motivaci vlajky brát, dále kdyby byl nějaký super bonus za ukradnutí vlajky, jež by týmu dával větší množství adrenalinu, také by to jistě oživilo hru. Největším kamenem úrazu je samozřejmě de_dust2 mapa, která ani po x letech nebyla dobře změněna a jelikož je to nejhranější mapa, má celkem zásadní význam, aby šance týmů byly vyrovnané. Těžko se to samozřejmě zařizuje, ale posunout vlajku tak, aby to pomohlo CT a znevýhodnilo T, je určitě možné.... tipl bych, že tak 95% her vítězí T.... CT vlajka má velice špatné umístění, jelikož je od ct spawnu dosti odříznuta a policisté nemají šanci projít na A.... Myslím, že by nebylo od věci dát pár nápadů na nové umístění vlajek, což by mohlo zásadně zlepšit a vyrovnat hraní nejhranější mapy.... Co bych já navrhoval, tak buď posunout ct flagu níže a to naproti ct spawnu, aby na ni bylo vidět a t flagu mírně posunout k tunelu, a nebo zkusit úplně vlajky vyměnit a dát CT flagu mezi spawn a B a Tflagu strčit od spawnu směrem k A, aby se kompenzovala vzdálenost od vlajek, ale stále by to zajišťovalo, že by byla využita celá mapa.... . Pak mě ještě napadlo, aby se dala ještě více vyrovnat hra, mohla by se po každém úspěšném ukradení vlajky, snížit rychlost člověka, jež by kradl tutéž vlajku ( Př. T vedou 2:0 na vlajky a pokud by chtěli ukrást další, tak člověk, kdo by ji nesl, by byl ještě pomalejší....) + nebo zvýšit rychlost únosce vlajky druhého týmu... prostě to kompenzovat tak, aby se zvyšovala šance na vyrovnanou a zajímavější hru..... A určitě bych dal 100 adrenalinu tomu, kdo vlajku odnese, protože by byla větší snaha ji krást.... a o to tu přeci jde.... Poslední věc, která by se mi ještě ve hře líbila je, že dobří hráči hrají často na fragy a ikdyž třeba jdou pro vlajku, tak to vzdají, pokud mají nízké hp a jdou zpět ke své vlajce.... takže bych ještě navrhnul, aby byla nějaká plocha kolem únosce s cizí vlajkou, která by healovala okolní spojence.... druhá výhoda, kterou v tom vidim je ta, že hráči budou ochotnější soustředit se na ochranu únosce.... Jsou to jen narychlo vymyšlené nápady, které by se mi ze zkušenosti zamlouvaly, prosím o nějaké vyjádření, největší fci v CTF má Hon, kontakt na něj mám, ale ještě jsem to s ním neřešil, spíš by mě tu zajímala odezva jak od hráčů, tak od adminů, zda-li by se jim vše, či část nápadů zamlouvalo. Díky za vyslechnutí a nechte to prosím otevřené. S pozdravem HIMMEL.
Ze zkušeností jsem vypozoroval, že to už není, jaké to bývalo, kdy hráči i skrze voice podnikali různé strategické společné kroky. Myslím, že upadá zájem hrát o vlajky a takových 80% hráčů hraje na fragy, což je smutné. Pak je celkem škoda, že celkem zajímavá vsuvka do hry - adrenalin normální ne-vip hráč za hru nemá šanci moc využít, pokud by se zvýšilo dávkování adrenalinu aspon na těch 8, byly by zde větší možnosti a šance na ukradnutí vlajek, což vede k motivaci vlajky brát, dále kdyby byl nějaký super bonus za ukradnutí vlajky, jež by týmu dával větší množství adrenalinu, také by to jistě oživilo hru. Největším kamenem úrazu je samozřejmě de_dust2 mapa, která ani po x letech nebyla dobře změněna a jelikož je to nejhranější mapa, má celkem zásadní význam, aby šance týmů byly vyrovnané. Těžko se to samozřejmě zařizuje, ale posunout vlajku tak, aby to pomohlo CT a znevýhodnilo T, je určitě možné.... tipl bych, že tak 95% her vítězí T.... CT vlajka má velice špatné umístění, jelikož je od ct spawnu dosti odříznuta a policisté nemají šanci projít na A.... Myslím, že by nebylo od věci dát pár nápadů na nové umístění vlajek, což by mohlo zásadně zlepšit a vyrovnat hraní nejhranější mapy.... Co bych já navrhoval, tak buď posunout ct flagu níže a to naproti ct spawnu, aby na ni bylo vidět a t flagu mírně posunout k tunelu, a nebo zkusit úplně vlajky vyměnit a dát CT flagu mezi spawn a B a Tflagu strčit od spawnu směrem k A, aby se kompenzovala vzdálenost od vlajek, ale stále by to zajišťovalo, že by byla využita celá mapa.... . Pak mě ještě napadlo, aby se dala ještě více vyrovnat hra, mohla by se po každém úspěšném ukradení vlajky, snížit rychlost člověka, jež by kradl tutéž vlajku ( Př. T vedou 2:0 na vlajky a pokud by chtěli ukrást další, tak člověk, kdo by ji nesl, by byl ještě pomalejší....) + nebo zvýšit rychlost únosce vlajky druhého týmu... prostě to kompenzovat tak, aby se zvyšovala šance na vyrovnanou a zajímavější hru..... A určitě bych dal 100 adrenalinu tomu, kdo vlajku odnese, protože by byla větší snaha ji krást.... a o to tu přeci jde.... Poslední věc, která by se mi ještě ve hře líbila je, že dobří hráči hrají často na fragy a ikdyž třeba jdou pro vlajku, tak to vzdají, pokud mají nízké hp a jdou zpět ke své vlajce.... takže bych ještě navrhnul, aby byla nějaká plocha kolem únosce s cizí vlajkou, která by healovala okolní spojence.... druhá výhoda, kterou v tom vidim je ta, že hráči budou ochotnější soustředit se na ochranu únosce.... Jsou to jen narychlo vymyšlené nápady, které by se mi ze zkušenosti zamlouvaly, prosím o nějaké vyjádření, největší fci v CTF má Hon, kontakt na něj mám, ale ještě jsem to s ním neřešil, spíš by mě tu zajímala odezva jak od hráčů, tak od adminů, zda-li by se jim vše, či část nápadů zamlouvalo. Díky za vyslechnutí a nechte to prosím otevřené. S pozdravem HIMMEL.
- Amudarja
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 18
- Registrován: 01 bře 2015, 18:36
Návrhy na zlepšení CTF serverů
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Návrhy na zlepšení CTF serverů
Ahoj Tome. 
1) Healování kolem vlajek
Tento nápad už padl a snažíme se ho prosadit. Hráč, který nese vlajku by byl automaticky léčen + menší okruh kolem nesené vlajky, což by motivovalo hráče krýt vlajkonoše. Za zvážení stojí i vlajka na pozici (nepřátelská), tady je ale otázkou, zda by se to nezneužívalo a nebylo lepší aktivovat léčení až po převzetí vlajky na své "bedra".
2) Adrenalin
Libí se mi ten nápad, že ten, kdo by odnesl vlajku by dostal plný adrenalin, další motiv pro vlajkonoše. Tady bych to trochu upravil, že krádež by byla ohodnocena 50ti a úspěšné odnesení dalších 50. Důvod je jednoduchý, u domovské vlajky zastřelí vlajkonoše a spoluhráč má jednoduchý cíl - vzít, 2 kroky a úspěšný zisk.
Navýšení limitů za kill je také už v diskuzi dlouhý čas, navyšovaní pro NoVip bude + úpráva VIP/EVIP výhod.
3) de_dust2
Tato mapa nám nedává spát, jelikož je nejhranější a přesto často zvýhodňuje T hráče. V případě účasti admina je na něm poskládat tým tak, aby byla hra vyrovnaná, tedy posílit CT tým. Zažil jsem spoustu situací, kdy CT přejelo T na této mapě pouhým lusknutím prstu. Úprava vlajek je složitá. Testovali jsme to na CTF 4 a 5. Možná na příští schůzi naženu adminy na server a zkusíme ty vlajky překopat a otestovat.
4) Týmová hra na CTF
Ano, staré dobré časy, kdy dětské hlásky vládly CTF a strategií je tu tam. Důvodem je i upgrade 1.6 (steam), kdy to s voicem už není jen tak.
Ve spojení s tímto se mi vnukla další myšlenka:
Menu pro strategické příkazy na CTF serverech. Hráč by si sám zvolil, zda přepis do chatu či hlasový překlad. Omezení by bylo také na místě, ať se hráči zbytečně nespamují ostatní. Uvidíme, zda by se to dalo nějak zvládnout.
__________________
Budu rád za další nápady a připomínky k tomuto textu.

1) Healování kolem vlajek
Tento nápad už padl a snažíme se ho prosadit. Hráč, který nese vlajku by byl automaticky léčen + menší okruh kolem nesené vlajky, což by motivovalo hráče krýt vlajkonoše. Za zvážení stojí i vlajka na pozici (nepřátelská), tady je ale otázkou, zda by se to nezneužívalo a nebylo lepší aktivovat léčení až po převzetí vlajky na své "bedra".
2) Adrenalin
Libí se mi ten nápad, že ten, kdo by odnesl vlajku by dostal plný adrenalin, další motiv pro vlajkonoše. Tady bych to trochu upravil, že krádež by byla ohodnocena 50ti a úspěšné odnesení dalších 50. Důvod je jednoduchý, u domovské vlajky zastřelí vlajkonoše a spoluhráč má jednoduchý cíl - vzít, 2 kroky a úspěšný zisk.
Navýšení limitů za kill je také už v diskuzi dlouhý čas, navyšovaní pro NoVip bude + úpráva VIP/EVIP výhod.
3) de_dust2
Tato mapa nám nedává spát, jelikož je nejhranější a přesto často zvýhodňuje T hráče. V případě účasti admina je na něm poskládat tým tak, aby byla hra vyrovnaná, tedy posílit CT tým. Zažil jsem spoustu situací, kdy CT přejelo T na této mapě pouhým lusknutím prstu. Úprava vlajek je složitá. Testovali jsme to na CTF 4 a 5. Možná na příští schůzi naženu adminy na server a zkusíme ty vlajky překopat a otestovat.
4) Týmová hra na CTF
Ano, staré dobré časy, kdy dětské hlásky vládly CTF a strategií je tu tam. Důvodem je i upgrade 1.6 (steam), kdy to s voicem už není jen tak.
Ve spojení s tímto se mi vnukla další myšlenka:
Menu pro strategické příkazy na CTF serverech. Hráč by si sám zvolil, zda přepis do chatu či hlasový překlad. Omezení by bylo také na místě, ať se hráči zbytečně nespamují ostatní. Uvidíme, zda by se to dalo nějak zvládnout.
__________________
Budu rád za další nápady a připomínky k tomuto textu.

Capture The Flags , STEAM: Hon
______________________________________
______________________________________
-
Hon - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 374
- Registrován: 23 led 2013, 23:24
- Bydliště: Olomouc
Re: Návrhy na zlepšení CTF serverů
Zdravim Boys
,
úvodem bych chtěl říci, že mě docela mrzí, jak málo lidí tu, za tu dobu, co bylo téma založeno, přispělo svým názorem (možná někde jinde v jiném topicu?), což mi příjde jako obrovská škoda, jelikož dobré nápady jsou vždycky přínosem pro celkové pohodlí všech účastnících se osob.
Tím naváži právě na iniciativu Amudarji (sorry, jestli sis nepřál takhle sklonit svůj nick
), který, si myslím, nahodil pár, podle mého, dobrých nápadů, které by mohli přinést pozitivní změny a celkově zefektivnit hru na CTF (hraju pouze CTF1, tuším však, že na ostatních serverech je situace podobná).
Osobně bych vytyčil 2 návrhy:
1) 50 gain adrenalinu pro toho, kdo vezme vlajku a dalších 50, když ji úspěšně doneseš (úprava by Hon) -> měla by se tím zvýšit motivace hráčů brát vlajky, což možná povznese dosavadní hraní na CTF na vyšší úroveň (I´ve been praying for that).
2) Healing spoluhráčů, kteří se budou pohybovat v blízkosti vlajkonoše -> jak již dobře zmínil Amudarja, zlepší se tím celkově krytí toho, kdo vlajku nese (btw. znáte ten pocit, když včas zachráníte zadek tomu, kdo flagu nese?).
Samozřejmě jsou tu i další věci, nad kterými by stálo se zamyslet, ale myslím, že s těmito 2 změnami by to na zkoušku (pro začátek) mohlo třeba stačit a výsledek? Kdo ví. Obě změny by teoreticky měly snížit kemping (ne pomazánku vole) a celkově zrychlit hru na vlajky.
Vím, že jsem vlastně ničím nepřispěl, pouze přidal koment, ale psal jsem to spíš z toho důvodu, že se mi líbilo, jak oba uvažujete. A kdo ví, třeba se tím urychlí proces změn
(což pochybuju
).
Big up and have fun,
Defor

úvodem bych chtěl říci, že mě docela mrzí, jak málo lidí tu, za tu dobu, co bylo téma založeno, přispělo svým názorem (možná někde jinde v jiném topicu?), což mi příjde jako obrovská škoda, jelikož dobré nápady jsou vždycky přínosem pro celkové pohodlí všech účastnících se osob.
Tím naváži právě na iniciativu Amudarji (sorry, jestli sis nepřál takhle sklonit svůj nick

Osobně bych vytyčil 2 návrhy:
1) 50 gain adrenalinu pro toho, kdo vezme vlajku a dalších 50, když ji úspěšně doneseš (úprava by Hon) -> měla by se tím zvýšit motivace hráčů brát vlajky, což možná povznese dosavadní hraní na CTF na vyšší úroveň (I´ve been praying for that).
2) Healing spoluhráčů, kteří se budou pohybovat v blízkosti vlajkonoše -> jak již dobře zmínil Amudarja, zlepší se tím celkově krytí toho, kdo vlajku nese (btw. znáte ten pocit, když včas zachráníte zadek tomu, kdo flagu nese?).
Samozřejmě jsou tu i další věci, nad kterými by stálo se zamyslet, ale myslím, že s těmito 2 změnami by to na zkoušku (pro začátek) mohlo třeba stačit a výsledek? Kdo ví. Obě změny by teoreticky měly snížit kemping (ne pomazánku vole) a celkově zrychlit hru na vlajky.
Vím, že jsem vlastně ničím nepřispěl, pouze přidal koment, ale psal jsem to spíš z toho důvodu, že se mi líbilo, jak oba uvažujete. A kdo ví, třeba se tím urychlí proces změn


Big up and have fun,
Defor
-
dEf - Kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02 zář 2013, 15:21
Re: Návrhy na zlepšení CTF serverů
Amudarja píše:S pozdravem HIMMEL.
Návrhy máš zaujímave no osobne neverím, že ti akým koľ-vek spôsobom záleží na ctf. Možno nie každý si pamätá tie časy kedy si všemožným spôsobom kazil hru, porušoval pravidlá, liezol na txt a spravil nekonečné spawn kill-y / kempy. (vypisujem len zlomok pre ilustráciu) Nemyslíš, že aj to spôsobilo odchod nemalého počtu hráčov? Mno a ďalší si z toho odniesli práve nesprávny vzor ...
Bohužiaľ je to tak, že ako HIMMEL kedysi, hrá dnes podobne veľa hráčov. Ale je ťažko motivovať hráča, ktorý hrá výkonnostne úplne inú ligu. Výkonnostné rozdiely sú podľa mňa momentálne najväčší problém.
Veľa vecí vie riešiť admin, no nevieme byť na serveri stále. Bolo by fajn zapojiť hráčov do správy serveru. Naučiť ich niečo viac napr. aj používať fórum a pp sekciu. Poprípade systém odmeňovania, za nahlásené priestupky. (vip na mesiac za 20 nahlásení alebo ikonka na ts pre zberateľov ...; Podobne by to mohlo byť aj za odnesené vlajky.)
Čo sa týka adrenalínu obávam sa, že ten bude minutý na spawn kemp a kill. (ako variácia na MFK t.j.v rozpore s pravidlami módu)
ADMIN CS ALL CTF & PC SUPPORT & GO SUPPORT
-
zima - Mistr Yoda
- Příspěvky: 2065
- Registrován: 24 led 2013, 09:15
Re: Návrhy na zlepšení CTF serverů
Neaktívni topic.
LOCK.
LOCK.
*14.3.2015
† 26.12.2015 †
Všetko raz skončí...
† 26.12.2015 †
Všetko raz skončí...
-
ToXo456 - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 354
- Registrován: 13 pro 2014, 14:30
- Bydliště: Tatra 815 CAS 32
Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků