Nevíte si rady? Ptejte se zde.

[*REQ*] BB

Příspěvekod triska » 12 kvě 2013, 15:10

Chcem sa opytat ci sa tak isto robia base builder mapy.
Inak by mohol este volume natocit daky tutorial :)
Obrázek
Uživatelský avatar
triska
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 280
Registrován: 06 úno 2013, 17:09

[*REQ*] BB

od Rumcajz » 12 kvě 2013, 15:10

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: BB

Příspěvekod VOLUMEcz » 12 kvě 2013, 16:26

Ahoj,
Basebuilder mapy vytvoříš normálně jako všechny ostatní s drobnými vyjímkami:
1. Bloky, kterými chceš hýbat dej entitu "func_wall" a nevyplňuj name.
2. Máš-li v mapě i jiné "func_wall" a nechceš jimi hýbat, dej jim "name: ignore"
3. Odstranitelná bariéra (zeď) pro zombie je také "func_wall", ale s "name: barrier"

Co se týče dotazu těch videotutoriálů, tak alespoň já osobně je nedělám; psaná forma je mi totiž bližší.
Avšak jsem ochoten udělat tutoriál či plán, když si někdo požádá, na libovolnou šílenost do mapy.
The Legend in 2009 - 2014.
Uživatelský avatar
VOLUMEcz
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 414
Registrován: 23 led 2013, 16:48

Re: BB

Příspěvekod KiNdErMaN » 14 kvě 2013, 20:18

VOLUMEcz píše:Ahoj,
Basebuilder mapy vytvoříš normálně jako všechny ostatní s drobnými vyjímkami:
1. Bloky, kterými chceš hýbat dej entitu "func_wall" a nevyplňuj name.
2. Máš-li v mapě i jiné "func_wall" a nechceš jimi hýbat, dej jim "name: ignore"
3. Odstranitelná bariéra (zeď) pro zombie je také "func_wall", ale s "name: barrier"

Co se týče dotazu těch videotutoriálů, tak alespoň já osobně je nedělám; psaná forma je mi totiž bližší.
Avšak jsem ochoten udělat tutoriál či plán, když si někdo požádá, na libovolnou šílenost do mapy.


Silenosti v mapach mam rad, tak nekdo dejte navrh, at nam Volume neco natoci :lol:
Obrázek
KiNdErMaN
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 71
Registrován: 24 led 2013, 15:18


Zpět na Podpora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků