Froud/Builder/Survival

Příspěvekod Froud » 28 bře 2016, 23:36

1) Nick na serveru: Froud
2) Věk: 17
3) Originální MC: NIE. Ale do mesiaca si dokážem zakúpiť
4) Aktivované VIP: zatial nie
5) Denní aktivita: Ako kedy niekedy aj 6h (Podľa nálady a volného času)
6) Přestupky na Gamesites: Hrávam iba minecraft tu na gamesites takže nemám mať kde prestupky.
7) Přestupky mimo Gamesites: Žiadne
8) Něco o sobě: (minimálně 20 slov): Takže, zo serveru ma poznáte pod nickom Froud ale normálne sa volám Branislav. Som študent na technickej škole. Rád športujem a pravdaže si rád aj nejaké tie domčeky v MC postavám. Som sebavedomý a nemám problém sa prispôsobiť. Rád pomôžem keď je treba a taktiež sa snažím riešiť veci s chladnou hlavou takže nejaké nervy z hry sa u mňa nevyskytujú.
9) Proč právě ty: (minimálně 40 slov): Tak hlásim sa na post Buildera pretože som kreatívny a rád staviam čo sa týka minecraftu. Podľa popisu práce buildera musí builder stavať potrebé veci s čím ja nemám vôbec žiadny problém a preto by som chcel z tohoto hladiska byť užitočný na servery.
10) Vaše stavby: Nemám žiadne velké stavby, takže neočakávajte nejaké svetové futbalové ihriská :) 1. - Toto je náš hrad s Neznamym tuto stenu som robil ja taku dekoračnu ale to treba ešte dokončiť 2. - Terasa pri hrade robená s hráčom s nickom KviiK. 3. - Volám to "letný domček" je to taký drevený domček v malých hradbách vedla hradu. 4. - Malá banka v meste, ktoré stále ale budujeme

No nejak extra velké stavby nemám pretože na survivale staviam čo chcem ale ak by ste chceli niečo na test postaviť tak nieje problém.

To je všetko prajem pekný večer.
Froud
Amatér
Amatér

Froud/Builder/Survival

od Rumcajz » 28 bře 2016, 23:36

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Froud/Builder/Survival

Příspěvekod Froud » 07 dub 2016, 21:02