• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto]Eltrens_Cz / survival / admin[Security]
1) Nick na serveru: Eltrens_Cz
2) Věk: 17 - v Sprnu 18 ( můžu doložit OP )
3) Originální MC: ANO
4) Splněná akademie: NE
5) Aktivované VIP: NE ( ale mohu aktitovat je-li podmínkou
6) Denní aktivita: nejde popsat.. ale každý den je samozdřejmmostí
7) Přestupky na Gamesites: ban za hacky
8) Přestupky mimo Gamesites: nejsou
9) Něco o sobě: Minecraft hraju od ranné verze a od té doby jsem už toho hodně zažil. už jsem se hodněkrát pohyboval ve vyšších funkcích serveru ... takže příkazy ani nic mi nedělá sebemenší problém .. vyznal jsem se hodně i v pluginech / něco už jsem možná zapoměl ale je to možné připomenout / .. ohledně života... Studuji na Střední Hotelové škole takže vystupování mám na urovni
10) Proč právě ty: Jak už sis to asi domyslel tak i já jsem/byl a budu hacker v minecrafu a tímto bych vám mohl možná pomoci kdyby byl zájem... Hackera poznám na míle daleko ... pohyboval jsem se vtom hodně dlouho takže s naprostou jistotou mohu říct jeli daný hráč hacker. Za další myslím že už se nenajde takle starých hráčů co aktivně hrají kostičky takže vystupování mám na urovni ... Nechci dělat přímo Eventera ale nemám problém tam postavit několik hodně kvalitních eventů které zabaví hráče na dlouho dobu .. Díky za strávený čas
2) Věk: 17 - v Sprnu 18 ( můžu doložit OP )
3) Originální MC: ANO
4) Splněná akademie: NE
5) Aktivované VIP: NE ( ale mohu aktitovat je-li podmínkou
6) Denní aktivita: nejde popsat.. ale každý den je samozdřejmmostí
7) Přestupky na Gamesites: ban za hacky
8) Přestupky mimo Gamesites: nejsou
9) Něco o sobě: Minecraft hraju od ranné verze a od té doby jsem už toho hodně zažil. už jsem se hodněkrát pohyboval ve vyšších funkcích serveru ... takže příkazy ani nic mi nedělá sebemenší problém .. vyznal jsem se hodně i v pluginech / něco už jsem možná zapoměl ale je to možné připomenout / .. ohledně života... Studuji na Střední Hotelové škole takže vystupování mám na urovni