• Stránka 1 z 1
[zamítnuto] Žádost O Buildera Na Survivalu/skyblocku
1) Nick na serveru: Nimeth12345
2) Věk: 17Let
3) Originální MC: Ne
4) Aktivované VIP: Ne
5) Denní aktivita: Jak kdy, podle času ale většinou aspon 3-4 hodiny denně.
6) Přestupky na Gamesites: Žádné
7) Přestupky mimo Gamesites: Žádné
8) Něco o sobě: Je mi 17let jmenuji se Jakub, rád hraji na počítači a to né jen Minecraft..
Studuji Střední průmyslovou školu technickou v Jablonci nad Nisou
rád chodím ven a podobně..Hodně se zajímám o počítače a Počítačovou techniku
jsem velice kreativní chápavý a spolehlivý
rád udělám to co mi kdo nařídí a tak dále..
9) Proč právě ty: Protože jsem velmi kreativní a spolehlivý rád stavím, také protože bych mohl více rozvíjet server a pomáhat v jeho vývoji a zdokonalovat ho, samozdřejmě bych dělal pouze to co by mi bylo přiděleno, také na dále nejsem ten typ člověka co nějaku jen tak pomůže či dá věci nebo mu něco postaví, respektuji přikázání nadřízených a pravidla serveru
Také bych byl rád součástí Teamu GS.
Určitě se na mě dá obrátit i s jinýma problémý než co se týče Minecraftu a dalšího, rád poradím i v jiných hrách či osobním životě, Také budu dávat pozor na to co kdo na serveru dělá a kdo jak se chová
To je asi zatím vše co bych napsal o sobě a o tom proč bych se měl zrovna já stát Builderem na Skyblocku GameSites.cz
10) Vaše stavby:Zde přidávám 3 obrázky mých staveb > http://leteckaposta.cz/107213680
2) Věk: 17Let
3) Originální MC: Ne
4) Aktivované VIP: Ne
5) Denní aktivita: Jak kdy, podle času ale většinou aspon 3-4 hodiny denně.
6) Přestupky na Gamesites: Žádné
7) Přestupky mimo Gamesites: Žádné
8) Něco o sobě: Je mi 17let jmenuji se Jakub, rád hraji na počítači a to né jen Minecraft..
Studuji Střední průmyslovou školu technickou v Jablonci nad Nisou
rád chodím ven a podobně..Hodně se zajímám o počítače a Počítačovou techniku
jsem velice kreativní chápavý a spolehlivý
rád udělám to co mi kdo nařídí a tak dále..