• Stránka 1 z 1
[ZAMÍTNUTO]Admin žádost
Zdravím, rád by sem požádal o admin práva na server dust2 only 6 , popřípadě Dust2only 1
Nick ve hře : Womoo
Nick na fóru: Womoo
Věk: 22
Steam : nemám
Bany : žádný ban ani prohřešek nemám
něco o mně : Jmenuji se Dan, pracuji jako RK makléř a číšnik , Ve volném čase se pokouším trávit veškerý čas se synem. Jinak se zajímám o sport ( fotbal, hokej , tenis).
důvod proč chci být adminem ? Hraji často na dust 2 only 6 , nikdy jsem tam nepotkal žádného admina ale za to spoustu cheateru. Hráči hrají způsobem že skáčou na bedny a nezabíjejí se , kempi na spawnu , nechodí defus ani plant . Pořád si
tam někdo nadává atd..Vím že nesplňuji všechny podmínky ale na dust2 only 6 jsem nikdy neviděl admina tak si myslím že by se tam jeden hodil.
Děkuji za přečtení žádosti a za schválení
Nick ve hře : Womoo
Nick na fóru: Womoo
Věk: 22
Steam : nemám
Bany : žádný ban ani prohřešek nemám
něco o mně : Jmenuji se Dan, pracuji jako RK makléř a číšnik , Ve volném čase se pokouším trávit veškerý čas se synem. Jinak se zajímám o sport ( fotbal, hokej , tenis).
důvod proč chci být adminem ? Hraji často na dust 2 only 6 , nikdy jsem tam nepotkal žádného admina ale za to spoustu cheateru. Hráči hrají způsobem že skáčou na bedny a nezabíjejí se , kempi na spawnu , nechodí defus ani plant . Pořád si
tam někdo nadává atd..Vím že nesplňuji všechny podmínky ale na dust2 only 6 jsem nikdy neviděl admina tak si myslím že by se tam jeden hodil.
Děkuji za přečtení žádosti a za schválení

- Womoo
- Kolemjdoucí
[ZAMÍTNUTO]Admin žádost
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Admin žádost
Ahoj.
Steam je nutností pro to aby jsi získal práva bez něj to bohužel nepůjde. Kup si jej nahraj hodiny a zkus si požádat znovu.
Zamítnuto.
Steam je nutností pro to aby jsi získal práva bez něj to bohužel nepůjde. Kup si jej nahraj hodiny a zkus si požádat znovu.
Zamítnuto.

Evip: BB#1, DustMaps, Inferno onli, Public#1, Dust2Only1, zombie mini