• Stránka 1 z 1
[zamitnuty]žádost o práva Knife
Nazov: Sekcia / Knife
Ahoj, rád by sem požádal o admin práva na Knife /.
Nick v hre : [*L3gEnD*]->= Smouky=<
Nick na fóre : smoke123
Profil na fóre : smoke123-u43325.html
Vek : 16
Steam nick : smouky123 jenom se omlouvám blbne mi přidávání na steam
Steam ID : STEAM_0:1:150718589
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65538/ ... yer=331707
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ):takže měl sem perma bany za ab a speedhack ponaučil sem se dost hodně takže skoro 3 roky bez hacku .
Proč bych chtěl Adminovat na GS? : tak chtěl byc hse snaži odreagovat banama hackeř iči kempeři atd furt mě štvou co furt dělají hráči . Něco málo o sobě- Ahoj jmenuji se Tomáš studuji ještě základní školu tento rok budu vycházet moje koníčky fotball kecání s kámošema nejvíce hraju csko třeba 5-6 hod podle toho jak je venku chodím rád na tsko povídat si s lidmama rád se bavím na csku s hráčema .
Děkuji za dobrou odpoved byl bych rád kdybych se dostal do vašeho team adminů , děkuji čavko
.
Ahoj, rád by sem požádal o admin práva na Knife /.
Nick v hre : [*L3gEnD*]->= Smouky=<
Nick na fóre : smoke123
Profil na fóre : smoke123-u43325.html
Vek : 16
Steam nick : smouky123 jenom se omlouvám blbne mi přidávání na steam
Steam ID : STEAM_0:1:150718589
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65538/ ... yer=331707
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ):takže měl sem perma bany za ab a speedhack ponaučil sem se dost hodně takže skoro 3 roky bez hacku .
Proč bych chtěl Adminovat na GS? : tak chtěl byc hse snaži odreagovat banama hackeř iči kempeři atd furt mě štvou co furt dělají hráči . Něco málo o sobě- Ahoj jmenuji se Tomáš studuji ještě základní školu tento rok budu vycházet moje koníčky fotball kecání s kámošema nejvíce hraju csko třeba 5-6 hod podle toho jak je venku chodím rád na tsko povídat si s lidmama rád se bavím na csku s hráčema .
Děkuji za dobrou odpoved byl bych rád kdybych se dostal do vašeho team adminů , děkuji čavko

-