• Stránka 1 z 1
(Zamietnute)(Zombie maps)
Dobrý den, rád bych požádal o práva na ZM servry
Nick ve hře: YamaL
Nick na fóre:YamaL
Profil na fóre :https://www.gamesites.cz/forum/yamal-u49759.html
Věk:20 -24.2.1996
Steam nick:YamaL20
Steam ID:STEAM_0:1:175559674
HLSTATS:http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/hlstats.php?mode=playerinfo&player=1503031
Něco o mě : Dobrý den jmenuji se Martin a je mi 20 znamení ryba (ŠTĚSTÍ
)Bydlím v Praze a pracuji jako jako Zdravotník , mezi mé koníčky patří CS,Fotbal.Fotbal harju od svých 5 let,a stále mě to baví.Mam dívku která se jmenuje Jana je jí 18 let a učí se cukrářkou , má mě ráda a proto toleruje že trávím více času na PC jak sní
na počítači hraji od svých 6 let a stále mě to baví více,jo a nejím čočku
.
Proč by jsem chtěl být adminem na gamesites.cz? :ZM hraji 4 rokem a stále mě to baví čím dál více nové upgrade atd hru zdokonaluje ale jelikož se najdou hráči kteří nesplnujou cíl mapy např :nadávky do rodin,nadávky adminům,dlouhodobé kempení,a hlavně to že si někdo udělá klan a nechávaj se to je dnešní problém na zm mapách , je to porušený pravidel a vím že ste také lidi a nemůžete být zrovna v čas na servru kde se nadává ,používaj cheaty máte taky své starosti máte velkou zodpovědnost a proto bych se chtěl stát adminem na ZM jelikož se neviznám moc v Admin menu něco málo sem pochytal na youtube(ale rychle se učím) a doufám že mi dáte šanci original hru vlastním 7 den a mam 26 hodin nahráno tak dufám že to bude stačit na ZM mapach trávím denně 5 hodin tak si myslím že ta aktivita bude lepší.
Nějaké BANY : Ano na začátku když sem začal hrát ZM sem dostal BAN za nechávání ale to sem si nečetl pravidla mapy tak sem nevěděl
hříšníci : post659161.html#p659161
post658455.html#p658455
post658455.html#p658455
post659827.html#p659827
Doufám že se vám moje žádost líbila a aspon trošku zaujala a budu čekat na odpověd děkuji (YamaL)
Nick ve hře: YamaL
Nick na fóre:YamaL
Profil na fóre :https://www.gamesites.cz/forum/yamal-u49759.html