• Stránka 1 z 1
[Přijat] Akademik / JailBreak2
Tak uplynulo 10 dní a jdu to zkusit znovu.
Ahoj, rád by jsem požádal o akademika na JB2.
Nick v hře : VojtasGaming
Nick na forum : VojtasGamingCZ7
Profil na forum : vojtasgamingcz7-u49395.html
Věk : 15
Steam nick : VojtasGaming
Steam ID : STEAM_0:0:80556761
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=26118
Nějaké bany, nebo prohřešky: Nějaké bany tam mám, ale je to spíše za maličkosti. Ban za cheating, nebo nějaký perma ban jsem nikdy nedostal.
Něco o sobě : Ahoj, jmenuji se Vojta, je mi 15 let a studuji posledním rokem základní školu v Brně. Rád chodím ven s kamarády a od 6 let hraji amatérsky fotbal za jeden místní klub. Mezi mé další koníčky patří počítačové hry a věnuji grafice. Dále bych chtěl studovat IT školu někde v Brně a okolí. jednou už jsem byl zamítnut, tak doufám, že to teď vyjde, jelikož jsem se dost snažil
Proč bych se chtěl stát akademikem?: Hlavní důvod je asi ten, že až bych prošel akademikem, tak bych se chtěl stát adminem na serveru JailBreak 2. Rád pomáhám hráčům a nemám rád ty, co se na server připojí a buď nadávají, nebo dělají různé blbosti a dávají freekilly. Doufám, že to tentokrát vyjde
Díky za pozornost a za váš čas
Ahoj, rád by jsem požádal o akademika na JB2.
Nick v hře : VojtasGaming
Nick na forum : VojtasGamingCZ7
Profil na forum : vojtasgamingcz7-u49395.html
Věk : 15
Steam nick : VojtasGaming
Steam ID : STEAM_0:0:80556761
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=26118
Nějaké bany, nebo prohřešky: Nějaké bany tam mám, ale je to spíše za maličkosti. Ban za cheating, nebo nějaký perma ban jsem nikdy nedostal.