• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] BaseBuilder#1 | FloPy
Prajem pekný deň, chcel by som si požiadať o Admin práva na server BB#1
Nick v hre : Flopy
Nick na fóre : RoSAKuKuS
Profil na fóre : rosakukus-u28426.html
Vek : "Čoskoro" 18
Steam nick : Momo
Steam ID : STEAM_0:1:122856380
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/hlstats.php?mode=playerinfo&player=289194
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nie, snažím sa správať na úrovni aj keď to niekedy tak nevyzerá, som nekonfliktný človek, rád pomôžem keď mám ako a poradím nováčikom či adminom.
Niečo o sebe : Ahoj, moje meno je Michal. Pochádzam z Bratislavy presnejšie z Petržálky. Mám 17 rokov. Som študent v 2. ročníku na Strednej Súkromnej Odbornej škole v Ružinove s odborom Mechanik a Technik Lietadiel. Pracujem/Brigádujem/Praxujem na Bratislavskom letisku ako Technik vrtuľníkov Ministerstva vnútra. Moje hobby je CS1.6,CS:GO chodenie po vonku, obzeranie prírody a venovanie sa fitku či workoutu.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcem pomôcť portálu k lepšiemu rozvoju, myslím si, že mám dostatočné skúsenosti s adminovaním na BB serveroch, ovládam pravidlá, snažím sa ísť príkladom.
Ďakujem veľmi pekne za váš čas, budem rád keď tú šancu dostanem. Prajem pekný zvyšok dňa.
Nick v hre : Flopy
Nick na fóre : RoSAKuKuS
Profil na fóre : rosakukus-u28426.html
Vek : "Čoskoro" 18
Steam nick : Momo
Steam ID : STEAM_0:1:122856380
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/hlstats.php?mode=playerinfo&player=289194
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nie, snažím sa správať na úrovni aj keď to niekedy tak nevyzerá, som nekonfliktný človek, rád pomôžem keď mám ako a poradím nováčikom či adminom.