Příspěvků: 16
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
[*REQ*] ERROR
Ehm, ahoj
.
Po dlhej dobe som znova nakopol VHE a skúsil dačo vytvoriť, ale akosi mi pri kompilácii vybehlo toto:
Nejak si s tým neviem dať rady, takže by osm bol rád, ak by mi s tým niekto pomohol

Po dlhej dobe som znova nakopol VHE a skúsil dačo vytvoriť, ale akosi mi pri kompilácii vybehlo toto:
- Kód: Vybrat vše
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Vladko\Desktop\VHE\hlvis.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_beta"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\Vladko\Desktop\VHE\hlvis.exe "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_beta"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_beta.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Vladko\Desktop\VHE\hlrad.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_beta"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\Vladko\Desktop\VHE\hlrad.exe "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_beta"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_beta.log for the cause.
----- END hlrad -----
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_beta.bsp" "C:\Program Files\CS\cstrike\maps\pb_desertfort_beta.bsp"
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_beta.pts" "C:\Program Files\CS\cstrike\maps\pb_desertfort_beta.pts"
The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemôže nájsť zadaný súbor."
Nejak si s tým neviem dať rady, takže by osm bol rád, ak by mi s tým niekto pomohol

-
CSWolf - Amatér
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2013, 17:33
[*REQ*] ERROR
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*REQ*] ERROR
Uhh, tak tento problém som vyriešil, ani neviem ako(urobil som 2 veci - pridal light_enviroment či čo to
a pridal kol dokola steny pred sky), ale teraz mám druhý...mapu som upravil, skompiluje sa normálne, ale keď sa mi zapne CS, nenačíta sa to, zasekne sa to na istom bode...

-
CSWolf - Amatér
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2013, 17:33
Re: [*REQ*] ERROR
Teraz položím otázku nesúvisiacu s chybou, ale súvisiacu s mapou. Keď vložím model a chcem aby bol nepriechodný, neviditeľný a NEPRIESTREĽNÝ, dá sa to nejak dosiahnuť? Pozreal som sa do článku o ZHLT, ale tam všetky boli priestreľné, ja ho potrebujem hlavne nepriestreľný(asi sa aj tak bude dať predierovať, ale chcem to skúsiť...)
-
CSWolf - Amatér
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2013, 17:33
Re: [*REQ*] ERROR
Ahoj,
omlouvám se, že jsem nereágoval dříve, neměl jsem čas se dostat k počítači...
K jednotlivým dotazům:
1) "Systém nemôže nájsť zadaný súbor."
omlouvám se, že jsem nereágoval dříve, neměl jsem čas se dostat k počítači...
K jednotlivým dotazům:
1) "Systém nemôže nájsť zadaný súbor."
- Nějaký soubor není/nebyl k nalezení. Zde je vhodné zkontrolovat cesty k souborům, zda jsou přístupné i bez přihlášení správce (win 7/vista)
a zda nejsou dlouhé cesty či nevhodně užité názvy
- Chyba mapy, nenalezeny modely/sprites/textury apod. Napíše ti to něco při zaseknutí či pádu (třeba i v konzoli)?
Dále to může souviset se stavbou mapy, zda v ní nejsou nějaké chyby (počítaje i ty, s kterými to zkompiluješ) - kdyžtak mi pošli log z kompilace.
- Neviditelný model neuděláš a je to hlavně zcela zbytečné řešit přes model.
- -> udělej si brush s texturou clip (průstřelný, neprůchozí, neviditelné) nebo s texturou null, kterou převeď na entitu func_wall (neprůchozí, neprůstřelné, neviditelné)
- Pokud chceš viditelný model, který bude neprůchozí a neprůstřelný, tak použij zmíněný postup výše...
- -> vlož model přes cycler_sprite a na části modelu vytvoř brushe s texturou null a ty poté převeď na entitu func_wall
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: [*REQ*] ERROR
Díky. Ako hovorím, prvý sa vyriešil...pri druhom probléme mi to nevypísalo nič, ani som nevedel otvoriť konzolu, CS som musel vypínať cez správcu úloh. Log ti sem hodím, keď sa sem dostanem na dlhšie. A k tej tretej díky, nemyslel som neviditeľný model, len som to asi zle napísal, proste aby bol nepriestreľný a nepriechodný, čo si mi pomohol vyriešiť
.Díky 


-
CSWolf - Amatér
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2013, 17:33
Re: [*REQ*] ERROR
Tak tu máš log z kompilácie:
- Kód: Vybrat vše
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\CS"
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Vladko\Desktop\VHE\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\Vladko\Desktop\VHE\hlcsg.exe "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1"
Entering c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.05 seconds)
SetModelCenters:
10%...50%...60%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.16 seconds)
Using Wadfile: \program files\cs\cstrike\de_haven.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (69 textures in wad)
Including Wadfile: \documents and settings\vladko\desktop\vhe\zhlt.wad
- Contains 2 used textures, 50.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\cs\cstrike\txtpack.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'DESERT1'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'DESERT2'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'DESERT3'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'DESERT4'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'DESERT5'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'DESERT6'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'DESERT7'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS1'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS10'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS11'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS12'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS13'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS14'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS15'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS16'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS17'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS18'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS19'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS2'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS3'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS4'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS5'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS6'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS7'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS8'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'GRASS9'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE1'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE10'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE11'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE12'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE13'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE14'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE15'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE16'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE17'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE18'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE19'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE2'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE20'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE21'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE22'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE23'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE24'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE25'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE26'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE27'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE28'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE29'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE3'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE30'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE31'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE32'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE33'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE34'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE35'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE36'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE37'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE38'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE39'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE4'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE5'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE6'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE7'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE8'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'TILE9'
- Warning: Larger than expected texture (478937 bytes): 'ROCK1'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK10'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK11'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK12'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK13'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK14'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK15'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK16'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK17'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK18'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK19'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK2'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK20'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK21'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK22'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK23'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK24'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK25'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK26'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK27'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK28'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK3'
- Warning: Larger than expected texture (478937 bytes): 'ROCK4'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK5'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK6'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK7'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK8'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'ROCK9'
- Contains 2 used textures, 50.00 percent of map (93 textures in wad)
Texture usage is at 0.67 mb (of 4.00 mb MAX)
0.86 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Vladko\Desktop\VHE\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\Vladko\Desktop\VHE\hlbsp.exe "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1"
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)
SolidBSP [hull 0] 500...517 (0.16 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...593 (0.34 seconds)
SolidBSP [hull 2] Error: Exceeded MAX_LEAF_FACES
Description: This error is almost always caused by an invalid brush, by having huge rooms, or scaling a texture down to extremely small values (between -1 and 1)
Howto Fix: Find the invalid brush. Any imported prefabs, carved brushes, or vertex manipulated brushes should be suspect
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Vladko\Desktop\VHE\hlvis.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\Vladko\Desktop\VHE\hlvis.exe "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Vladko\Desktop\VHE\hlrad.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\Vladko\Desktop\VHE\hlrad.exe "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1.log for the cause.
----- END hlrad -----
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1.bsp" "C:\Program Files\CS\cstrike\maps\pb_desertfort_v1.bsp"
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\vladko\desktop\vhe\maps\pb_desertfort_v1.pts" "C:\Program Files\CS\cstrike\maps\pb_desertfort_v1.pts"
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\CS\hl.exe
** Parameters: +map "pb_desertfort_v1" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1
-
CSWolf - Amatér
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2013, 17:33
Re: [*REQ*] ERROR
Myslím, že chybku vidíš sám ;)
V češtině:
Nějaký brush má více stran než-li je ve VHE povoleno nebo má "divný" tvar. A nebo se jedná o špatně roztaženou texturu.
- Kód: Vybrat vše
SolidBSP [hull 1] 500...593 (0.34 seconds)
SolidBSP [hull 2] Error: Exceeded MAX_LEAF_FACES
Description: This error is almost always caused by an invalid brush, by having huge rooms, or scaling a
texture down to extremely small values (between -1 and 1)
Howto Fix: Find the invalid brush. Any imported prefabs, carved brushes, or vertex manipulated brushes
should be suspect
V češtině:
Nějaký brush má více stran než-li je ve VHE povoleno nebo má "divný" tvar. A nebo se jedná o špatně roztaženou texturu.
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: [*REQ*] ERROR
Díky
. Sám by som to asi v živote nenašiel, pre mňa je ten log len zhluk nič neznamenajúcich písmen, čísel a iných znakov
. Boha teraz hľadať, kde je chyba
. Ešteže to je len pb_ mapa v základoch xD. Tú funkciu carve už asi v živote nepoužijem
.




-
CSWolf - Amatér
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2013, 17:33
Re: [*REQ*] ERROR
Urobil som tú mapu na druhýkrát(prišlo mi to jednoduchšie, ako hľadať tú chybu) a keď spustím kompiláciu, celý PC sa mi na pomerne dlho sekne...mapa sa mi neuloží do zložky C:Program Files:CS:cstrike:maps, ale uloží sa mi do VHE:maps, neviem prečo. Keď .bsp súbor presuniem do zložky cstrike:maps tak ju aj rozbehnem keď normálne zapnem CS, ale hra nenormálne laguje, fps mám väčšinou pod 10, max však asi 40, epoly mám miestami cez 2000 a wpoly tiež okolo 1400, neviem prečo. Mohli by ste mi poradiť, čo s tým?
-
CSWolf - Amatér
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2013, 17:33
Re: [*REQ*] ERROR
Vezmu to popořadě:
- 1) To že se počítač při kompilaci sekne (příp. zobrazí okno, že program neodpovídá) nebo se výrazně zpomalí, neznamená, že by kompilace dále neběžela.
Stejně tak jako někomu se může mapa kompilovat 5 minut, tak někomu může třeba i 20 hodin. Je to různé a za chybu to nelze považovat :)
2) Jsou dvě možnosti, proč se ti mapa uložila jinam - je nastavená jiná cesta ukládání nebo je v mapě chyba (viz log).
3) Lagy - máš dost vysoké wpoly. Chtělo by to optimalizovat mapu - zmenšit otevřený prostor, snížit detaily brushů (pokud se snažíš třeba udělat dokonalou kouli), použít skybox jen kde je nutné (nedělat krychli kolem celé mapy) a případně použít i textury SKIP a HINT
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: [*REQ*] ERROR
Ďakujem
. Myslel som, že kompilácia bude trocha trvať, ale keď mi tam vyskočilo Not Responding, polka obrazovky mi zbelela a celý PC spomalil, stratil som trpezlivosť a vypol to
. Skúsim vydržať...k tým wpoly - mo zbohom
. Keď mi to robí problémy pri pb_ mape, ktorá je relatívne malá a jednoduchá, nejak ma prechádza chuť robiť neskôr de_ alebo dokonca jb_ mapy
. Ináč pozeral som si, na čo sú tie textúry(i keď v tak malej mape nevidím ich význam...) a nepochopil som celkom, na čo sa používa SKIP...je tam síce, že spolu s HINT, ale nejak som nepostrehol prečo.




-
CSWolf - Amatér
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2013, 17:33
Re: [*REQ*] ERROR
Wpoly ovlivňuje, jednoduše řečeno, struktura mapy. Čím větší, detailnější bude, tak tím vyšší čísla wpolu budou. (Stejně tak velké otevřené prostory nebo krychle sky kolem mapy...)
SKIP a HINT moc k vidění v mapách není, ale pokud máš někdě příliš dlouhou chodbu, ulici či něco podobné, tak tam tyto textury je vhodné dát. Ony, opět zjednodušeně řečeno, vytvoří bariéru skrz kterou
uvidíš jen z dané vzdálenosti a tak to mapa nekompiluje jako jednu dlouhou/velkou část, ale jako menší.
V případě, že by problémy neustávaly, nabízím možnost, že bys mi zprávou či zde poslal *.rmf verzi mapy a já bych se ti koukl na tvé možnosti řešení.
SKIP a HINT moc k vidění v mapách není, ale pokud máš někdě příliš dlouhou chodbu, ulici či něco podobné, tak tam tyto textury je vhodné dát. Ony, opět zjednodušeně řečeno, vytvoří bariéru skrz kterou
uvidíš jen z dané vzdálenosti a tak to mapa nekompiluje jako jednu dlouhou/velkou část, ale jako menší.
V případě, že by problémy neustávaly, nabízím možnost, že bys mi zprávou či zde poslal *.rmf verzi mapy a já bych se ti koukl na tvé možnosti řešení.
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: [*REQ*] ERROR
VOLUMEcz píše:...Stejně tak velké otevřené prostory nebo krychle sky kolem mapy...
Mám jednu otázku, je to skôr prosba o radu. V mape mám veže, kvôli ktorým nemôžem vrchý sky blok posunúť nižšie a tak ostáva najviac voľného priestoru nad hráčom, nepomohlo by, ak by som tento zbytočný priestor vyplnil blokmi s textúrou null prípadne HINT?
-
CSWolf - Amatér
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2013, 17:33
Re: [*REQ*] ERROR
Tipuji, že se jedná o mapu na paintball či fy (přibližně velikostně), takže pokud ty věže nejsou vysoké více jak 2048 hu, tak by neměl být problém.
V opačném případě už to je zbytečně vysoké a ani pomocné textury by nepomohly...
Jen pro info: null se používá k blokování průchodů díky vlastnostem - neviditelný, neprůstřelný, neprůchodný.
Při kompilace to pomůže pouze tehdy, pokud jsou null texturou označeny brushe zvenčí nebo na místech, které hráč nevidí.
V opačném případě už to je zbytečně vysoké a ani pomocné textury by nepomohly...
Jen pro info: null se používá k blokování průchodů díky vlastnostem - neviditelný, neprůstřelný, neprůchodný.
Při kompilace to pomůže pouze tehdy, pokud jsou null texturou označeny brushe zvenčí nebo na místech, které hráč nevidí.
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: [*REQ*] ERROR
Dík. Trochu som sa s tým skúsil hrať a už to je ako-tak hrateľné, možno ostatným to pôjde, asi sem zanedlho hodím prvú ukážkovú verziu a poviete mi, či vám to nehorázne laguje
.

-
CSWolf - Amatér
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07 bře 2013, 17:33
Příspěvků: 16
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků