Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Knife // Fooren^.<

Příspěvekod Fooren » 16 črc 2016, 19:12

Zdravím, rád bych požádal o práva na knife serverech. :)

Nick ve hře : Fooren^.<

Nick na fórum : Fooren

Profil na fórum : fooren-u50124.html

Věk : Je mi 16 let. :)

Steam nick : fooren2

Steam ID : STEAM_0:1:178019815

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65538/ ... yer=401135 - Chtěl bych dodat, že ve hře hraji už velkou dobu, tohle je čas za steam. :)

Nějaké bany, či prohřešky : Ano, rozhodně jsem dostal nějaký BAN, například za vlak, ale musím konstatovat, že jsem se už ponaučil a nadávky tam též jednou byly, ovšem jsem ponaučen.

Něco o sobě : Jmenuji se Martin, jsem přátelský typ člověka, rád najdu zde i ve hře nové přátelé. Jsem z Brna. Studuji na střední škole první ročník. Velmi mě baví sportovat, například fotbal, nebo kterýkoliv společenský sport. Poté mě velmi baví jízda na kole a běh. Ve svém volném čase sportuji, chodím na různé brigády (občas) a hraji počítačové hry, zejména CS 1.6.

Proč by jsi se zde chtěl stát adminem? : Chtěl bych pomáhat k tomu, aby se server dal hrát, hraji tam velmi často a téměř pokaždé tam někdo vlakuje, schválně kazí hru ostatním, přesně tomuto bych chtěl zamezit, jak se dá všimnou na mém profilu, snažím se alespoň nahlašovat, když už je to opravdu otravné.

Velmi děkuji za čas, který jste věnovali přečtení této žádosti. A doufám v kladný výsledek žádosti. :)
„Zvyk je železná košile.“
Fooren
Amatér
Amatér

[Zamítnuto] Knife // Fooren^.<

od Rumcajz » 16 črc 2016, 19:12

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Knife // Fooren^.<

Příspěvekod Cobretti » 17 črc 2016, 00:15

Fooren píše:[i]... nadávky tam též jednou byly, ovšem jsem ponaučen.

Neřekl bych, projížděl jsem si tvůj chatlog a nadávky či urážky tam prostě jsou.
Zklidni na serveru svůj slovník, pokračuj v nahlašování hříšníků do PP a za měsíc to můžeš zkusit znovu.