• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto]Furien - Absynthe
Ahoj, chtěl bych požádat o práva na furien servery.
Nick ve hře: Absynthe
Nick na Fórum: Absynthe
Věk: 16 (13.9.1999)
Steam Profil: http://steamcommunity.com/id/TheABSY/
Steam ID: STEAM_0:0:96785036
Proč zrovná já?
Csko hraji celkem 6 let, možná i více. A myslim že mam dostatečné zkušenosti nato abych mohl prospět serveru a dělat tam pořádky. Nejvíc hraji na furien 1, kde se často střetnu jak s Cheaterama či Vulgarníma lidma. S Adminy nemám žádné problémy či potičky.
S Adminováním zkušenosti mám, měl jsem dřív pár serverů. Tudiš s AMX modem bych to měl umět na 90%
Něco o sobě?
Jmenuji se Dalibor, je mi 16 let brzo už 17. Jezdím na kole "pumptrack" a samozdřejmě si zajdu s kamarádama na malé pivko nebo jen tak pokecat, hral jsem 3 roky fotbal pak jsem musel přestat kvuli problémum s kolenem. Bydlím ve Zlínském Kraji, město Holešov. Studuju na střední škole Kroměříž. Jsem mírumilovný člověk co rád pomůže.
Bany?
Bany, myslim že jednou jsem dostal za kemp. Ale to už je dávno , od té doby mam novej steam. A nemam ani jeden ban, na žádném portálu.
Přeji hezký den s pozdravem Absy !:)
Nick ve hře: Absynthe
Nick na Fórum: Absynthe
Věk: 16 (13.9.1999)
Steam Profil: http://steamcommunity.com/id/TheABSY/
Steam ID: STEAM_0:0:96785036
Proč zrovná já?
Csko hraji celkem 6 let, možná i více. A myslim že mam dostatečné zkušenosti nato abych mohl prospět serveru a dělat tam pořádky. Nejvíc hraji na furien 1, kde se často střetnu jak s Cheaterama či Vulgarníma lidma. S Adminy nemám žádné problémy či potičky.
S Adminováním zkušenosti mám, měl jsem dřív pár serverů. Tudiš s AMX modem bych to měl umět na 90%
Něco o sobě?