• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Žádost o práva pro starého zkušence
Server: Jail Break 1
Nick: jk22
Profil na fóru: https://www.gamesites.cz/forum/ucp.php
Věk: 22
Steam nick: jk22
Steam ID: STEAM_0:1:14944520
Bany: Na GS ne, jinde ano. V permanentních banánech jsem rekordman. Dostal jsem jich hned několik a to jen za blbý, vysoký ping
...Nojo, těch cca 10 let nazpátek byl internet hodně pomalý.
O mně: Jmenuji se Jirka, mám 22 let a i když se tomu hrozně divím, tak stále hraji CS 1.6. Zaměstnáním jsem programátor a volné chvíle vyplňuji hraním na JB1. Samozřejmě je toho více, ale, na úvod to určitě postačí.
Proč žádám o práva: O práva žádám proto, že zejména v ranních hodinách na serverech sem tam zavládne anarchie, kterou je třeba trošku usměrnit.
Pro mě však významnější důvod je samotný JB1 - pro mě srdcovka. Hraji zde od prvopočátků, tuším od roku 2012 či 2013 a proto bych rád oplatil radostný čas strávený na serveru službou administrátora.
A ještě dotaz mimo, hrají tady pořád hráči jako např. Maxipes, Sm[i]le, BAWSON, Falco, Awee, Gustik, Nero etc?
I když mi žádost zamítnete, tak alespoň poprosím o info k těmhle týpkům.
Mějte se borci
jk22
Nick: jk22
Profil na fóru: https://www.gamesites.cz/forum/ucp.php
Věk: 22
Steam nick: jk22
Steam ID: STEAM_0:1:14944520
Bany: Na GS ne, jinde ano. V permanentních banánech jsem rekordman. Dostal jsem jich hned několik a to jen za blbý, vysoký ping

O mně: Jmenuji se Jirka, mám 22 let a i když se tomu hrozně divím, tak stále hraji CS 1.6. Zaměstnáním jsem programátor a volné chvíle vyplňuji hraním na JB1. Samozřejmě je toho více, ale, na úvod to určitě postačí.
Proč žádám o práva: O práva žádám proto, že zejména v ranních hodinách na serverech sem tam zavládne anarchie, kterou je třeba trošku usměrnit.
Pro mě však významnější důvod je samotný JB1 - pro mě srdcovka. Hraji zde od prvopočátků, tuším od roku 2012 či 2013 a proto bych rád oplatil radostný čas strávený na serveru službou administrátora.