• Stránka 1 z 1
(Prijaty)Žádost o práva/ Basebuilder 1
Zdravím rád by jsem požádal o práva na serveru Basebuilder 1
Nick ve hře: L7WlJ!rKal
Nick na forum: L7WlJ!rKal
Profil Na forum: l7wljirkal-u9216.html
Věk: 21
Steam Nick: L7WlJ!rKal
Steam ID: STEAM_0:0:40001238
Hl staty: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... ayer=55456
Nějaké bany na ( GS, nebo jiný portál ): Ne žádny ban nemam na serveru se snažím chovat slušně a v souladu se všemi pravidly a jinde než na GS nehraju Counter Strike 1.6
Něco o mě: Jmenuji se Jirka pocházím z Ostravy mam vystudovanou střední IT školu a ted studuji na Vysoké škole v Ostravě. Jsem trpělivý a toleratní se smyslem pro humor. Mezi mé zájmy patří jízda na kole, jízda na bruslích, jízda na lyžích, a samozřejmě hraní počitačových her. Na gamesites hraju už dlouho s přestávkama. V minulosti už jsem byl adminem.
Proč bych chtěl být admin: Protože mě basebuilder začal bavit a chtěl bych dohlížet na server aby se tam nedělali různe přestupky jako třeba bloknuti tunelu více lidí na airu nadávky atd. Další důvod je ten že na basebuilder chodí docela málo adminu.
Děkuji za pozornost a přejí hezký zbytek dne
Nick ve hře: L7WlJ!rKal
Nick na forum: L7WlJ!rKal
Profil Na forum: l7wljirkal-u9216.html
Věk: 21
Steam Nick: L7WlJ!rKal
Steam ID: STEAM_0:0:40001238
Hl staty: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... ayer=55456
Nějaké bany na ( GS, nebo jiný portál ): Ne žádny ban nemam na serveru se snažím chovat slušně a v souladu se všemi pravidly a jinde než na GS nehraju Counter Strike 1.6
Něco o mě: Jmenuji se Jirka pocházím z Ostravy mam vystudovanou střední IT školu a ted studuji na Vysoké škole v Ostravě. Jsem trpělivý a toleratní se smyslem pro humor. Mezi mé zájmy patří jízda na kole, jízda na bruslích, jízda na lyžích, a samozřejmě hraní počitačových her. Na gamesites hraju už dlouho s přestávkama. V minulosti už jsem byl adminem.