• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] EventMaster/Survival
Zdravím. Doufám, že Vám moje žádost bude stačit 
1) Nick na serveru: iMaty
2) Věk: 18
3) Originální MC: (ANO/NE)
4) Splněná akademie: (ANO/NE)
5) Aktivované VIP: (ANO/NE) Co nejrychleji napravím!
6) Denní aktivita: 3-4 hodiny
7) Přestupky na Gamesites: Žádné přestupky na GS.CZ jsem neměl
8) Přestupky mimo Gamesites: Pouze poté ban na Majnuj.cz za to, že jsem dal ban Majitelovi kamarádce (Knifezzovi)
9) Něco o sobě: Jak jsem nahoře psal je mi 18let, dále jsem členem SH ČMS (Sdružení hasiču čech,moravy a slezka) studuji střední školu technickou, a nyní jsem v druhém ročníku.. Baví mě sportovat a nejvíce mě baví fotbal a florbal
10) Proč právě ty: Mám obrovské zkušenosti s Eventama už pomalu 6 let kdy začínal CrazyCraft, poté jsem byl Hl.Eventer na Majnuj, na kterém jsem s tímto postem skončil z nedostatku času a přešel na TS3 admina.., Mám velkou creativní zásobu co vytvářet, a hlavně jak..
Bohužel, všechny moje eventy byli stavěny na serverech tudíž nemám jejich screeny ani mapy..
Děkuji za odpově!
Maty

1) Nick na serveru: iMaty
2) Věk: 18
3) Originální MC: (ANO/NE)
4) Splněná akademie: (ANO/NE)
5) Aktivované VIP: (ANO/NE) Co nejrychleji napravím!
6) Denní aktivita: 3-4 hodiny
7) Přestupky na Gamesites: Žádné přestupky na GS.CZ jsem neměl
8) Přestupky mimo Gamesites: Pouze poté ban na Majnuj.cz za to, že jsem dal ban Majitelovi kamarádce (Knifezzovi)
9) Něco o sobě: Jak jsem nahoře psal je mi 18let, dále jsem členem SH ČMS (Sdružení hasiču čech,moravy a slezka) studuji střední školu technickou, a nyní jsem v druhém ročníku.. Baví mě sportovat a nejvíce mě baví fotbal a florbal
10) Proč právě ty: Mám obrovské zkušenosti s Eventama už pomalu 6 let kdy začínal CrazyCraft, poté jsem byl Hl.Eventer na Majnuj, na kterém jsem s tímto postem skončil z nedostatku času a přešel na TS3 admina.., Mám velkou creativní zásobu co vytvářet, a hlavně jak..