• Stránka 1 z 1
[Zrušen] Žiadosť o akademika/JB
Nick: gobl1N.
Nick na forku: ComaN
Link na profil: coman-u44577.html
Vek: 16
Steam ID: STEAM_0:1:170789645
Link na psychostats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... er=1139307
Niečo o mne: Volám sa Maroš mám 16 rokov som s Nitry. Mám súrodencov brata Lukáška a sestru Zuzku. Sú to moje zlatíčka
. Študujem v Nitre na Strednej odbornej škole Nábrežie mládeže 1. Moje koníčky sú futbal,tennis,hokej,plávanie a hlavne hranie hier. Svoj voľný čas trávim hlavne hraním hier.
Bany / prehrešky: Neviem o nijakom teraz. Moja minulosť je veľmi známa že som robil bordel na serveroch. Dostával som bany za Aimbot,WH,MFK,Nadávky,Nadávky do rodiny,Neohlásené mody,Kazenie hry druhým. Nebudem nič skrývať mal som veľmi zlú minulosť. Mal som menšiu prestávku čo som nehrával CS 1.6. Po pár mesiacoch som zase začal a zmenil som sa. Sažím sa pomáhať hráčom na serveroch aby neboly zbytočné konflikty.
Prečo by som chcel byť akademikom na GS: Na gamesites hráávam pomerne dlho. A pretože ma nebaví, keď prídem an server a upišťané deti s low mic dávajú MFK, chcem byť prínosom, pomôcť im a poučiť ich ako o správaní sa na serveri, tak aj o pravidlách.
Dakujeem za prečítanie prajem krásny zvyšok dňa.
S pozdravom gobl1N.
Nick na forku: ComaN
Link na profil: coman-u44577.html
Vek: 16
Steam ID: STEAM_0:1:170789645
Link na psychostats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... er=1139307
Niečo o mne: Volám sa Maroš mám 16 rokov som s Nitry. Mám súrodencov brata Lukáška a sestru Zuzku. Sú to moje zlatíčka

Bany / prehrešky: Neviem o nijakom teraz. Moja minulosť je veľmi známa že som robil bordel na serveroch. Dostával som bany za Aimbot,WH,MFK,Nadávky,Nadávky do rodiny,Neohlásené mody,Kazenie hry druhým. Nebudem nič skrývať mal som veľmi zlú minulosť. Mal som menšiu prestávku čo som nehrával CS 1.6. Po pár mesiacoch som zase začal a zmenil som sa. Sažím sa pomáhať hráčom na serveroch aby neboly zbytočné konflikty.