Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Přijat] DM / useless.

Příspěvekod useless » 01 říj 2016, 13:10 VIP

Ahoj, rád by jsem požádal o admin práva na DM serverech.

Nick ve hře:                 Věk:
useless.                  16 let (28/01/2000)

SteamID:                  Nick na fóru:
STEAM_0:1:97626216             useless

HLStats z dané sekce:             Profil na fóru:
Zobrazíte kliknutím na tento odkaz        useless-u14059.html   

Nějaké bany, prohřešky:
Jediný ban, o kterém vím byl za něco na způsob reklamy. Šlo o to, že jsem chtěl s jedním nonsteam hráčem na jednom ze serverů tady na Gamesites jít na jiný server mimo GS. K tomu bylo potřeba mu napsat IP adresu a tak jsem mu ji napsal s tím, že to bylo formulováno způsobem „kdo chce ať se připojí“.

Něco o mě:
Ahoj, jmenuji se Jakub, mám 16 let. Společně se svojí rodinou pobývám v malém městečku na jižní Moravě. Momentálně už šestým rokem studuji na gymnáziu v Kyjově. Rád čtu, sleduji filmy i seriály, ale hlavně se zabývám prací s počítačem či hraním her. Považuji se za klidného a nápomocného člověka, což jsou jedny z nejdůležitějších vlastností pro to, stát se adminem. Na GS už působím skoro 3 roky, z toho je to už skoro rok, co jsem zde jako CS 1.6 Support kdy na fóru v sekci Rady a Návody aktivně přispívám svými radami těm, kteří to potřebují.

Proč bych tu chtěl adminovat:
Důvodů je mnoho, hlavním z nich je aktivně se podílet na správném chodu serverů v dané sekci – ať už na zbavování jej hříšníků nebo na pomoci hráčům. Mezi další důvody bych zařadil například novou komunitu, do které by jsem se jako člen A-Teamu zařadil a mohl v ní nabírat nové poznatky a zkušenosti. Dalším důvodem je například to, že o celou celou DM sekci se stará celkem málo adminů vzhledem k počtu serverů. Na těchto serverech hraji docela často a tak bych mohl tyto řady adminů posílit.

Děkuji za vámi věnovaný čas k přečtení této žádosti a pevně věřím v její kladné vyřízení.
Obrázek
useless
CS 1.6 Support kapitán