• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] SamEt/COD MW 1
Druhá žádost po měsíci.
Dobrý den,rád bych se zapsal do řádu adminu v sekci cod mw 1.
Jméno na hře: SamEt
Jméno na fóru : MrBooCz
Věk: 16(13.9.2000)
Mikrofon: Ano
Steam nick: Gs.cz # samet
Steam ID: VALVE_0:0:444043253
HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hlstats.php?mode=playerinfo&player=2021303
Nějaké bany nebo přehřešky na GS nebo jiny portal:Sem slušny člověk,ale jednou sem bohužel dostal ban na portalu *** důvod:Multihack,ale jak sem dostal ban tak sem se poučil a cheaty už dávno nepoužívám.
Něco o mně:Ahoj jmenuji se Jakub,je mi 16 let,dočasně studuji na Škola Jarov tříletý učební obor,obor truhlář.Rád hraji počítačové hry,hraju rád fotbal,rád chodim ven,koukám rád na filmy:komedie akční a vetšinou i thrillery,katastroficky.
Proč by sem chtěl na GS adminovat:Rád bych pomáhal při chodu portalu-servru,na servru hraju už nejaký ten měsíc tak vím jak to tam chodí,takže nebudu porušovat pravidla.
Děkuji za váš věnovaný čas čtení této mé žádosti o admina na sekci COD MW 1.Děkuji.
Dobrý den,rád bych se zapsal do řádu adminu v sekci cod mw 1.
Jméno na hře: SamEt
Jméno na fóru : MrBooCz
Věk: 16(13.9.2000)
Mikrofon: Ano
Steam nick: Gs.cz # samet
Steam ID: VALVE_0:0:444043253
HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hlstats.php?mode=playerinfo&player=2021303
Nějaké bany nebo přehřešky na GS nebo jiny portal:Sem slušny člověk,ale jednou sem bohužel dostal ban na portalu *** důvod:Multihack,ale jak sem dostal ban tak sem se poučil a cheaty už dávno nepoužívám.
Něco o mně:Ahoj jmenuji se Jakub,je mi 16 let,dočasně studuji na Škola Jarov tříletý učební obor,obor truhlář.Rád hraji počítačové hry,hraju rád fotbal,rád chodim ven,koukám rád na filmy:komedie akční a vetšinou i thrillery,katastroficky.
Proč by sem chtěl na GS adminovat:Rád bych pomáhal při chodu portalu-servru,na servru hraju už nejaký ten měsíc tak vím jak to tam chodí,takže nebudu porušovat pravidla.