• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] All Gungame Servers
Ahoj, rád by som požiadal o admin oráva na Gungame servery.
Nick v hre : STARS*;shoxxx
Nick na fóre : TOMII
Profil na fóre : ucp.php
Vek : 17
Steam nick : shox cs.money
Steam ID : STEAM 0:1:120871860
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2140/h ... yer=628377
Nejaké bany alebo prehrešky (GS, iný portál) : Samozrejme bany boly ale nikdy nie za cheaty alebo iné nepovolené programy. Bany som dostával za menšie prehrešky ako nejaká nadávka či sprostý slovník. Poučil som sa a bany nedostávam.
Niečo o sebe : Čauko, volám sa Tomáš chodím na strednú odbornú školu Technickú Akadémiu v meste Spišská Nová Ves. Študujem v treťom ročníku na odbore Grafické systémy čiže sa vyznám aj v počitačoch alebo nejakej grafickej úprave fotiek či videií. Aktívne som hrával hokej po dobu 10 rokov no po začatí strednej školy som to vzdal z dôvodu poctivého učenia aby som v živote niečo dosiahol. Teraz sa venujem hlavne počítačom a samozrejme škole ktorú nevynechávam. Mám funkčý mikrofón a často používam TS3. Vlastním originálnu hru no prednedávnom som si skladal počítač a kedže starý nebol dosť silný hral som servery cez Neoriginálnu hru. Na steame mám nahraných priblížne 40 hodín cca.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcel by som oddeliť hernú komunitu od detí ktoré plačú ak ich zabijete často sa stáva na servery Gungame Massive [mám VIP] ako máte výhody speedu či autobunnyhopu že hráči začnú nadávať na vašu osobu či inak urážať vaše meno. Často sa stretávam s tým, ak po dosiahnutí úrovne 25 dostanete granát tak spoluhrači z dôvodu závisti alebo hnevu vás začnú zabíjať. Hra vas potom prestane baviť a v mojích prípadoch to väčšinou leavnem a idem si zahrať niečo iné alebo sa učiť do školy.
Ďakujem za čas venovaný prečítaniu žiadosti a verím v jej kladné vybavenie. S pozdravom TOMII
Nick v hre : STARS*;shoxxx
Nick na fóre : TOMII
Profil na fóre : ucp.php
Vek : 17
Steam nick : shox cs.money
Steam ID : STEAM 0:1:120871860