Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] JailBreak/Malamadre

Příspěvekod Malamadre » 21 říj 2016, 15:18

Přeji hezký den, rád bych tímto požádal o admin práva na JailBreak server.

Nick ve hře: Malamadre

Nick na fóru: Malamadre

Profil na fóru: ucp.php

Věk: 20

Steam nick: Malamadre

Steam ID: STEAM_0:1:120743362

Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... er=1275390

Prohřešky na GS: Zatím žádný BAN nemám

Něco o mě: Jmenuji se Martin, je mi 20 let a pocházím z malého města kousek za Ostravou. Studuji střední průmyslovou školu obor IT (Informační technologie), SŠ už jsem měl mít vychozenou jenže kvůli zdravotní komplikaci, která mě potkala v předškolním věku jsem nastoupil do školy později. Svůj volný čas trávím převážně ve fitku nebo doma/venku, záleží na tom jaké je zrovna počasí. Mezi mé koníčky patří již zmíněné fitko, sledování UFC a Hokeje a celkově sportovní aktivity, dále také filmy a seriály.

Proč bych měl být adminem: Jsem člověk klidné povahy, který dokáže řešit i vyhrocené situace s klidnou hlavou. Na serveru bývám téměř každý den. Pravidla ovládám a myslím, že mohu s klidným svědomím říci, že s mnoha hráči na mém primárním serveru(JB3) udržuji velmi pozitivní vztah. Snažím se pomáhat jak nahlašováním do sekce PP, tak přímo ve hře (vysvětlení FK atd.) Dle mého názoru jsem schopen na serveru sjednat pořádek a dohlédnout na to aby, pravidla nebyla porušována a ostatním hráčům tak nebyla kažena hra.

Za přečtení mé žádosti děkuji, budu se těšit na zpětnou vazbu ať už bude pozitivní či negativní. Rozhodnutí budu respektovat.

S pozdravem
Malamadre
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best. Power is only given to those who are prepared to lower themselves to pick it up

- Ragnar Lothbrok
Malamadre
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Zamítnuto] JailBreak/Malamadre

od Rumcajz » 21 říj 2016, 15:18

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: JailBreak/Malamadre