• Stránka 1 z 1
[Vyriešené]Žádost o unban
1. Název Topicu - GameSites SkyBlock / Nylight/ Deny_YT
2. Důvod a délka banu - jiný důvod a na 2 roky
3. Napište co se stalo - Ničila jsem cestu na spawnu, nevěděla jsem že se to nesmí, protože tam byla povolená rezidence. Ničeho jiného si nejsem vědoma.V Minecraftu jsem začátečník. Touto cestou bych Vás chtěla požádat o unban. Děkuji Deny_YT
2. Důvod a délka banu - jiný důvod a na 2 roky
3. Napište co se stalo - Ničila jsem cestu na spawnu, nevěděla jsem že se to nesmí, protože tam byla povolená rezidence. Ničeho jiného si nejsem vědoma.V Minecraftu jsem začátečník. Touto cestou bych Vás chtěla požádat o unban. Děkuji Deny_YT
- DenyYT
- Kolemjdoucí
[Vyriešené]Žádost o unban
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Žádost o unban
Jelikož tam žádná žádná residence není(pouze spawn protect),tak pochybuju o nějakém povolení,mám tušení jak bylo možný to provést,ale to je pouze moje myšlenka. Ban si dostala nejen za cestu,ale za rozebranou část tutorialu+různě rozbité lampy,skla atd na spawnu. Taky jsem bral jako duvod to,že chybu nikdo nenahlásil a jen jí zneužíval.
-
Nylight - Pokročilý
Nylight píše:Jelikož tam žádná žádná residence není(pouze spawn protect),tak pochybuju o nějakém povolení,mám tušení jak bylo možný to provést,ale to je pouze moje myšlenka. Ban si dostala nejen za cestu,ale za rozebranou část tutorialu+různě rozbité lampy,skla atd na spawnu. Taky jsem bral jako duvod to,že chybu nikdo nenahlásil a jen jí zneužíval.
Žádné lampy ani skla jsem nerozbíjela
- DenyYT
- Kolemjdoucí
Žádné lampy ani skla jsem nerozbíjela.
- DenyYT
- Kolemjdoucí
Core protection řiká něco jinýho 

-
Nylight - Pokročilý