• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Jailbreak / Poland
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Jailbreak servery..
Nick ve hře: Poland
Nick na fóru: Poland
Profil na fóre: poland-u46107.html
Věk: 16
Steam nick: Poland/Mado211
Steam ID: STEAM_0:0:92830426
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=866429
Nějaké prohřešky/bany: Na tomto módě, jsem začínal hrát ve 12ti letech a tak i mne chytily bany, ale jednalo se většinou o Kazení hry nebo jednotlivé FK. Této době jsem poslední ban dostal pár měsíců před začátkem akademie, tuším že v květnu za FK. Ale i tyto bany mi pomohly a posunuly mne k této možnosti poučením z nich.
Něco o sobě: Mé jméno je Marian a momentálně studuji druhý ročník čtyř letého přírodovědného gymnázia v Orlové. Dříve jsem se zabýval Geocachingem a Hokejem. Momentálně nemám na tyto koníčky čas a tak se už věnuju jen hrám.
Proč bych chtěl na GS potálu fungovat?: Toto bude nejspíše takové klišé, ale co už. Hraji tu již nějaký ten pátek a myslím si, že znalosti jsem za ty 4 roky nasbíral, teda ˇaspon se snažím je sbírat a praktikovat. Navíc mám odehraných dost hodin a v akademii, kterou jsem celou prošel jsem potkal několik osob, které mne pohltily a pomohly mi dostat se až sem formou podpory. Proto si myslím, že i já hráč Poland bych se do této skupiny lidí mohl zařadit.
Děkuji za přečtení mé žádosti a doufám v kladné vyjádření. Zase někdy
-Poland
Nick ve hře: Poland
Nick na fóru: Poland
Profil na fóre: poland-u46107.html
Věk: 16
Steam nick: Poland/Mado211
Steam ID: STEAM_0:0:92830426
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=866429
Nějaké prohřešky/bany: Na tomto módě, jsem začínal hrát ve 12ti letech a tak i mne chytily bany, ale jednalo se většinou o Kazení hry nebo jednotlivé FK. Této době jsem poslední ban dostal pár měsíců před začátkem akademie, tuším že v květnu za FK. Ale i tyto bany mi pomohly a posunuly mne k této možnosti poučením z nich.