[Zamietnuté]Žiadosť o EM na Survivalu.

Příspěvekod Kazabas » 05 lis 2016, 18:34

1. Nick: Kazaby
2. Vek: 16
3. Originálny MC: Áno :)
4. Splnená akademia: Nie :?
5. Primárni server kde chcem práva: Survival
6. VIP : Nemám aktivované (Keby bol problém s tým môžem kludne dokúpiť)
7. Denná aktivita: Viete :D 5h a viac.
8. Priestupky na GS: Budem úprimný ja už som na danom servery eventmaster bol.. ale odobrali mi ho z dôvodu givovania... Ja si svoju chybu uvedomujem a garantujem vám že už by sa nikdy neopakovala..
9. Priestupky mimo GS: Ban na Kotelne za mieritko na Awp bez zoomu :D
10. Takže volám sa Nicolas som so Slovenska,konkrétnejšie Bratislava okres Staré Mesto.
Medzi moje záluby patrí futbal už 11 rokov,hrám ho za ŠK Slovan Bratislava.Študujem na Športovom gymnáziu v Bratislave.Mám dvoch nemeckých ovčiakov a dve mačky (neviem rasu lebo sme ich zobrali z útulku :) )
11. Myslím si že by som vedel priniesť na váš server nové a svieže Eventy.Rád pomáham hráčom na servery,viem nežiadam o Admina ale keď vidím niekoho napr. spamovat ip adresy iných serverov,nadávať na iných hráčov tak sa snažím ten spor vyriešiť,a nenechať to len tak samozrejme keď tam neni nikdo z admin týmu.Vlastne ja už s Eventmasterom skusenosti mám lebo som bol Eventmaster na servery menom ForFunCr4ft ale ten sa zrušil už ani neviem prečo. Som srandovne naladený pohoďák ktorého moto je: Neni jediný moment na ktorom sa nedá nezasmiať :).
12. Event: Na môj event by som potreboval WE lebo to je v podstate WipeOut a nápad už zrealizovaný bol takze keby ste maly záujem na vašom servere neni problém :)
P.S:Omlúvam sa za diakritiku pri niektorých slovách :D.
Kazabas
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Zamietnuté]Žiadosť o EM na Survivalu.

od Rumcajz » 05 lis 2016, 18:34

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žiadosť o EM na Survivalu.

Příspěvekod Kazabas » 05 lis 2016, 21:59

Dopĺňam event robený v Singlu: http://leteckaposta.cz/870090429 ďakujem za pozretie.
Kazabas