Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté] Jailbreak/Punisher

Příspěvekod Punisherr » 06 lis 2016, 15:12

Ahoj, všem kteří toto čtete přeji hezké nedělní odpoledne.
Chtěl bych požádat o práva na serverech Jailbreak.

Nick: Punisher

Nick na fóru: Punisherr

Fórum: https://www.gamesites.cz/forum/punisherr-u52022.html

Věk: 19 let

Steam nick: Žabža

Steam id: STEAM_0:0:107605103

Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/hlstats.php?mode=playerinfo&player=1276631

Prohřešky na GS: Bohužel mám na svém kontě 1 aktivní ban ze začátku hraní, kdy jsem si jako Simon neuvědomil, že jsem svým příkazem vyrušil zákaz, a tak jsem dostal tuto "možnost" poučit se ze své chyby, které lituji.

Něco o mně: Jemnuji se Láďa, je mi 19 let. Pocházím a bydlím v malé vesničce nedaleko Polska(za Ostravou). Momentálně studuji na střední průmyslové škole, kde se zaměřuji na obor IT a po maturitě budu nastupovat na UNOB se zaměřením průzkumník/výsadkář. Co se mých zájmů a koníčků týče, tak jsem pár let zpět zápasil(MMA) a nyní už chodím jen sledovat hokej, posilovat, a také hrát JailBreak.

Proč bych měl být Adminem: I když vynechám dlouhá léta hraní před mou pauzou s JB, tak si myslím, že jsem tady nahrál celkem dost času a bohužel jak si všímám, tak na některých serverech panuje velký chaos a bezpráví (tedy alespoň co se JB3, kde hraju primárně, týče.) Nevyložte si to špatně, nemám to jedinému adminovy za zlé, že tam není. Naopak vím, že se snaží a nemohou být na každém serveru, a tak bych se chtěl podílet na dodržování pořádku na těchto serverech. Jsem člověk klidné povahy, který se vždy snaží vše vyřešit s co největším klidem a rozvahou. Nevím o nikom s kým bych byl v rozepři, se všemi se snažím vycházet co jak nejlépe. Rád pomáhám lidem řešit jejich problémy co se hraní týče a když si zrovna výjimečně sám nejsem úplně jistý, nebojím se zeptat ostatních adminů na radu (tedy těch, kteří odpoví).