Volná debata o kostičkách v Minecraftu.

Perličky z MC Protokolu

Příspěvekod Abit » 15 lis 2016, 15:23

Tak jsem se zase vrhnul na Minecraft protokol a narazil jsem na několik věcí, o které bych se chtěl podělit.

Každá entita může:
- hořet
- mít vypnnutou gravitaci
- být neviditelná
- krýt se štítem nebo jíst
- sprintovat (i item!)
- skrčit se (loď?)
- létat s Elytra (falling block?)

Do Minecraftu budou přidány nové globální efekty/entity - blesky jsou spawnovány jako globální entita s typem 1, tudíž je zde prostor i pro další.

Existují 2 druhy critical efektu - "Critical" a "Magic critical".

Hráči nežádají server o otevření vlastního inventáře (tak jak je to u ostatních), ale prostě (a sprostě) ho otevřou (+ informují o zavření).

Existují 2 způsoby jak spustit animaci guardiana - Change Game State (univerzalni, pousiva se pro titulky, vstup do postele...) nebo Entity Status (triggery spoustejici efekty u klienta).

Při klikání v oknech se jako číslo slotu mimo okno používá -999, ale měla by se použít maximální hodnota shortu což je 32 767.

Existuje packet, kterým hráč oznamuje zda stojí na zemi nebo je ve vzduchu. Tohoto využívají no-fall cheaty - doba pádu se pořítá mezi přepnutím, tudíž pokud hráč stále přepíná svůj stav tímto packetem, tak nedostane fall damage.

Packety pro změnu itemu v ruce (0-9) od serveru a od klienta se liší tím, že jeden používá byte (256 hodnot) a druhý short (65 535 hodnot).


Pokud ještě na něco narazim, tak to sem přidám.
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
Uživatelský avatar
Abit
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 383
Registrován: 08 říj 2014, 17:03

Perličky z MC Protokolu

od Rumcajz » 15 lis 2016, 15:23

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Volná debata

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků