• Stránka 1 z 1
(zam.) Žádost o admin práva na GG 3
Zdravím.. sem bývalý hráč goučka(200wins) a mám zájem dělat admina na Gun Game serverech protože sem si všiml že je tam docela dost hackerů a žádného admina sem neviděl
jelikož sem sám měl servery na Cs 1.6, GTA SA, Minecraft(pár let zpět) tak mám zkušenosti potřebné k odhalení hackera a samoždřejmě i k tomu ho permanentně zabanovat.. Gun Game hraju pro radost protože sem tenhle týden začal hrát s kámošem
takže pokud chcete aby se vám někdo postaral o GG rád tam ty hackery pobanuju a že je jich tam hojně..
jinak je mi 17 let studuju střední mám dobrou znalost v anglickém jazyce a nikdy sem neměl problém vycházet s jinými lidmy takže teď je to čistě na vás.. Díky za dočtení do konce 

-
djdejwid21 - Kolemjdoucí
(zam.) Žádost o admin práva na GG 3
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Žádost o admin práva na GG 3
Capture The Flags , STEAM: Hon
tak pardon
Nazov: GunGame
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na GG servery
Nick v hre : Psychedelic
Nick na fóre : djdejwid21
Profil na fóre : djdejwid21-u1316.html
Vek : 17
Steam nick : Psychedelic
Steam ID : STEAM_0:0:13721972
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... layer=1457
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nie som slušný človek, zatiaľ som žiadný problém nemal..
Niečo o sebe : Zdarec sem David a studuju místní střední školu.. aktuálně hraju 1.6 a předtím sem byl hráč goučka..
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chci banovat lidi co používají Aimbot a další externí programy..
Ďakujem za čas venovaný prečitaniu žiadosti a verím v jej kladné vybavenie.
Jinak je mi jedno jestli budu admin.. Chci pomoct vám ne sobě

Nazov: GunGame
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na GG servery
Nick v hre : Psychedelic
Nick na fóre : djdejwid21
Profil na fóre : djdejwid21-u1316.html
Vek : 17
Steam nick : Psychedelic
Steam ID : STEAM_0:0:13721972
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... layer=1457