• Stránka 1 z 1
[Přijat] Žiadosť o práva|AIM SERVER
Zdravím. Rád by som požiadal o práva na AIM SERVERY.
Nick v hre: Torpedoborec (alebo používam aj iné ako napr. Kanarik! a pod.)
Nick na forum: MartwalL
Profil na forum: martwall-u17780.html
Vek: 17
STEAM nick: Kanarik
STEAM ID: STEAM_0:1:79349729
HLstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... ayer=32764
Nejaké BANY?: Nie na serveroch GS žiadny BAN nemám a ani na iných portáloch nemám.
Niečo málo o sebe: Tak moje meno je Marek. Ako som uviedol mám 17 rokov. Pochádzam zo stredného Slovenska, konkrétne z Detvy. Študujem na gymnázium vo Zvolene kde som už v 3. ročníku. Rád počúvam hudbu, chodím von s kamarátmi ak sa dá a samozrejme ako každý človek, tak aj ja rád športujem. Popri hraní CSku hrávam aj H1Z1, ale myslím, že s aktivitou by nemal byť problém..
Prečo by som chcel adminovať? : No tak hlavne by som chcel udržať poriadok na servery, hlavne na FY_MAPS2 kde už znova aktívne hrávam. Samozrejme aj pomôcť novým hráčom ak by sa nejako dalo a usmerňovať tých mladších.
Moje pôsobenie na GS: Tak na GS som bol už adminom asi cca pred polrokom. Myslím, že somnou ako adminom neboli žiadne problémy, takže ak by ste ma prijali znova, tak by tiež nemali byť.
Práva som si nechal odobrať dobrovoľne keďže ma CSko prestalo baviť a nemal som už ani nejako čas nato. CS som znovu začal hrať asi pred 2 týždňami a tak kvoli tomuto vzniká aj táto žiadosť.
Tak to je asi všetko a prajem Vám pekný zvyšok dňa.
S pozdravom Kanarik.
Nick v hre: Torpedoborec (alebo používam aj iné ako napr. Kanarik! a pod.)
Nick na forum: MartwalL
Profil na forum: martwall-u17780.html
Vek: 17
STEAM nick: Kanarik
STEAM ID: STEAM_0:1:79349729
HLstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/h ... ayer=32764
Nejaké BANY?: Nie na serveroch GS žiadny BAN nemám a ani na iných portáloch nemám.