• Stránka 1 z 1
[Přijat] Žádost o práva na CTF serverech
Zdravím,chtěl bych požádat o práva na CTF serverech
Nick ve hře: Slash
Nick na fóru: SlashSenpai
Profil na fóru: ZDE
Věk: 19
Steam Nick: Slash
Steam ID: STEAM_0:1:97626148
Hlstats: ZDE
Prohřešky na GS: Poslední a také jediný BAN jsem dostal,když jsem ještě hrál na NS verzi.
Něco o sobě: Jmenuji se Kuba,jsem z Mladé Boleslavi,kde studuji na střední škole Škoda Auto jako mechanik seřizovač,momentálně jsem ve čtvrtém ročníku.Ve volném čase hraju Dotu nebo cs 1.6.Hraju fotbal za náš okresní přebor a rád si vyjdu s kamarády ven.V poslední době se ale mé zájmy podřizují zájmům přítelkyně
Proč bych chtěl být adminem: Adminem jsem se chtěl stát již delší dobu,tak jsem si řekl,že si nejprve projdu akademií,abych si doplnil mezery v pravidlech a zjistil,jestli by mě to bavilo.Adminem bych se rád stal proto,abych mohl potrestat hráče,kteří přišli na server porušovat pravidla a kazit hru ostatním.
Děkuji,že jste dočetli mojí žádost až sem
Nick ve hře: Slash
Nick na fóru: SlashSenpai
Profil na fóru: ZDE
Věk: 19
Steam Nick: Slash
Steam ID: STEAM_0:1:97626148
Hlstats: ZDE
Prohřešky na GS: Poslední a také jediný BAN jsem dostal,když jsem ještě hrál na NS verzi.
Něco o sobě: Jmenuji se Kuba,jsem z Mladé Boleslavi,kde studuji na střední škole Škoda Auto jako mechanik seřizovač,momentálně jsem ve čtvrtém ročníku.Ve volném čase hraju Dotu nebo cs 1.6.Hraju fotbal za náš okresní přebor a rád si vyjdu s kamarády ven.V poslední době se ale mé zájmy podřizují zájmům přítelkyně

Proč bych chtěl být adminem: Adminem jsem se chtěl stát již delší dobu,tak jsem si řekl,že si nejprve projdu akademií,abych si doplnil mezery v pravidlech a zjistil,jestli by mě to bavilo.Adminem bych se rád stal proto,abych mohl potrestat hráče,kteří přišli na server porušovat pravidla a kazit hru ostatním.
Děkuji,že jste dočetli mojí žádost až sem

STEAM: http://steamcommunity.com/profiles/76561198155518025/
-
SlashSenpai - Zkušený