• Stránka 1 z 1
[P] Žiadosť o post Admina
Nick na serveru: Horgy
SID: STEAM_1:1:40460344
Sekce, na které chci práva: Sniper War
Věk: 20
Mé HlStats: HlStats vám asi nefunguje nešlo mi to vyhľadať
Bany, které jsem dostal: Nemám žiadne bany . Možno keď som hral pred x rokmi na 1.6 tak som mal ako každý nejaké kicky a malé bany
Něco o mně: Tak pekný deň volám sa Paťo. Pochádzam zo Slovenska z malej dedinky na východnej časti
Pracujem ako technik pre hracie automaty. Vo voľnom čase hrám futbal, hokej a hrám počítačové hry .
Proč právě já: Prečo si myslím že ja ? Tak asi preto že už mám istý vek mám už niečo odohrané a viem ako sa správať a rozhodovať s rozumom aby bol každý spokojný. Myslím si že mám skúsenosti keďže som pomáhal spravovať portál ktorý mal slušnú reputáciu.Taktiež môžem pomôcť s niečim iným popasujem sa s každou prácou keďže som zruční čo sa týka s prácou na PC.
Zkušenosti s CS:GO: Tak ak mám pravdu povedať nebol som ešte admin na CS:GO bol som x rokou admin na 1.6 ale myslím si že to nebude zložité sa naučiť behom chvíľky
Na CS:GO mám odohrané niečo cez 1100 minút takže goučko poznám dosť dobre 
Případné poznámky: Ďakujem za pozornosť a prečítanie žiadosti . Bol by som rád ak by ste sa k nej vyjadrili či už pozitívne alebo negatívne .
Ďakujem s pozdravom Horgy
SID: STEAM_1:1:40460344
Sekce, na které chci práva: Sniper War
Věk: 20
Mé HlStats: HlStats vám asi nefunguje nešlo mi to vyhľadať

Bany, které jsem dostal: Nemám žiadne bany . Možno keď som hral pred x rokmi na 1.6 tak som mal ako každý nejaké kicky a malé bany

Něco o mně: Tak pekný deň volám sa Paťo. Pochádzam zo Slovenska z malej dedinky na východnej časti