Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] Žiadosť o A-Práva na JB

Příspěvekod grieeltv » 20 pro 2016, 19:37

Nick na serveru: Kolibrík
SID: STEAM_0:1:193838639
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Vek: 17
Moje HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=3791
Na mojom konte som obdržal celkovo 0 BANov
Niečo o mne : Volám sa Kubo(mával som prezývku grieel než som dostal VAC za skin changer..), za toho účtu som hrával na GameSites hlavne na JB 9 mini. Študujem SPŠE v Bratislave, keď prídem zo školy, zapínam CS:GO a idem hrať JailBreak. Keď nehrám JailBreak tak chodím von s kamarátmi alebo s priateľkou.
Prečo práve ja?: Viem prispieť aktivitou, schopnosťami, pomáhaním neskúseným a dobrým priateľským správaním na serveroch. Príkazy za Simona poznám na 1**, skúsenosť so SourceModom mám aj keď typujem že tam máte nastavené Admin Menu. Rád spoznávam nových ľudí a GS team nie je samozrejme výnimkou. Rád by som udržiaval poriadok na JB serveroch, každý deň čo tam hrám, tak sa vyskytne zopár situácii, kde by som rád upozornil/dal BAN hráčom, ktorý porušujú permanentne pravidlá.
Skúsenosti s CSGO: Po mojich všetkých účtoch čo mám a čo som mal, mám nahratých na CS:GO niečo cez 1,500 hodín a asi 200 hodín na JB. Môj terajší rank na CS:GO je bohužial MG1 z dôvodu nového účtu, na starom účte som mal SMFC, takže nehrám jak nejaký ten silverík :D.
Obrázek
Obrázek
grieeltv
Amatér
Amatér

[Z] Žiadosť o A-Práva na JB

od Rumcajz » 20 pro 2016, 19:37

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žiadosť o A-Práva na JB

Příspěvekod Karl0s » 20 pro 2016, 20:36

Zdravím,

Koukám že nesplňuješ hned pár podmínek což je aktivita (min 20h), dále příspěvky a nahlášení do PP.