Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
[VYŘEŠENÉ] Knife #1 - KnifeBot
Nick:BEAST^ `zojow0w ;w;
Čas:25.12.2016 23:15+/-
Důkaz: http://leteckaposta.cz/922653620 Screen: STEAM_0:1:39175295
Podezření na KnifeBot.
Čas:25.12.2016 23:15+/-
Důkaz: http://leteckaposta.cz/922653620 Screen: STEAM_0:1:39175295
Podezření na KnifeBot.
-
Exorikas - Zkušený
- Příspěvky: 193
- Registrován: 21 pro 2014, 17:23
[VYŘEŠENÉ] Knife #1 - KnifeBot
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [VYŘEŠENÉ] Knife #1 - KnifeBot
Zdravím, pokud tedy můžu něco dodat, především ze svých x letých dobro-zlých zkušeností.
Určitě bych rád toto demo nechal časovat člověkem, který hraje Knife či podobný mód, už poněkud aktivněji a nemá pokaždé "blbé" poznámky, a hlavně - rozezná styl hraní, s hacky/cheaty, a posléze "killy".
Promyslete tyto časy či poznatky:
Stále stejná vzdálenost - cca 47 units, bez "missu", čili seknutí vedle.
Demo má cca 5 minut, což není zcela podstatné - žádný "miss", ani svým způsobem náznak nějakého "missu", i kdyby se jednalo o "deff" či "luck".
Apeluji na probádání těchto časů:
40:47 - ať je hráč jakýkoli, s šestým smyslem, nadaný na daný mód, či cokoli - Každý by sekl, už jenom byť by to byla pud sebezáchovy.
40:53 - ono je to vesměs, znova a znova... Můžeme na těchto časem vidět, že "protihráč" není ve vzdálenosti 47 units, tak proto se nedočkáme "killu".
Posuďte sami, má práce zde končí, spíše má privilégia.
Ale nicméně mohu později dodat další demo, s mapou 1hp, kde jsem našel minimálně 10-12 časů, a zde se to lépe, i bohužel těžko vysvětluje z mého pohledu na věc.
Díky.
Určitě bych rád toto demo nechal časovat člověkem, který hraje Knife či podobný mód, už poněkud aktivněji a nemá pokaždé "blbé" poznámky, a hlavně - rozezná styl hraní, s hacky/cheaty, a posléze "killy".
Promyslete tyto časy či poznatky:
Stále stejná vzdálenost - cca 47 units, bez "missu", čili seknutí vedle.
Demo má cca 5 minut, což není zcela podstatné - žádný "miss", ani svým způsobem náznak nějakého "missu", i kdyby se jednalo o "deff" či "luck".
Apeluji na probádání těchto časů:
40:47 - ať je hráč jakýkoli, s šestým smyslem, nadaný na daný mód, či cokoli - Každý by sekl, už jenom byť by to byla pud sebezáchovy.
40:53 - ono je to vesměs, znova a znova... Můžeme na těchto časem vidět, že "protihráč" není ve vzdálenosti 47 units, tak proto se nedočkáme "killu".
Posuďte sami, má práce zde končí, spíše má privilégia.
Ale nicméně mohu později dodat další demo, s mapou 1hp, kde jsem našel minimálně 10-12 časů, a zde se to lépe, i bohužel těžko vysvětluje z mého pohledu na věc.
Díky.
-
nogensinde - Kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: 27 pro 2016, 13:53
- Bydliště: Ostrava
Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků