• Stránka 1 z 1
[Přijata] Fun / Mrs.white
Ahojte, rada by som požiadala o práva na Fun serveroch.
Nick v hre : Mrs.white
Profil na fóre : Katka271
Vek : 18
Steam nick : Mrs.White
Steam ID : STEAM_0:1:182558157
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_66440/ ... &player=24
Nejaké bany alebo prehrešky (GS, iný portál) : Nie som si vedomá žiadnych banov, dávam si na to pozor, tak snáď žiadne ani nie sú.
Niečo o mne : Ahoj, volám sa Katka, študujem na gymnáziu. Vo voľnom čase rada čítam knihy, chodievam von s kamarátmi alebo si prídem zahrať CS a pokecať na TS.
Prečo by som chcela adminovať na GS? : Pred niekoľkými mesiacmi som si už žiadosť o práva podávala, žiaľ neúspešne, daný problém som napravila, poučila som sa a už sa to nikdy nebude opakovať. Za ten čas som stihla spraviť akadémiu a je zo mňa úspešne Akademik + . A preto by som sa rada podieľala na chode serveru a bola prínosom pre portál.
Ďakujem za prečítanie a dúfam v kladné vybavenie žiadosti.
Nick v hre : Mrs.white
Profil na fóre : Katka271
Vek : 18
Steam nick : Mrs.White
Steam ID : STEAM_0:1:182558157
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_66440/ ... &player=24
Nejaké bany alebo prehrešky (GS, iný portál) : Nie som si vedomá žiadnych banov, dávam si na to pozor, tak snáď žiadne ani nie sú.
Niečo o mne : Ahoj, volám sa Katka, študujem na gymnáziu. Vo voľnom čase rada čítam knihy, chodievam von s kamarátmi alebo si prídem zahrať CS a pokecať na TS.
Prečo by som chcela adminovať na GS? : Pred niekoľkými mesiacmi som si už žiadosť o práva podávala, žiaľ neúspešne, daný problém som napravila, poučila som sa a už sa to nikdy nebude opakovať. Za ten čas som stihla spraviť akadémiu a je zo mňa úspešne Akademik + . A preto by som sa rada podieľala na chode serveru a bola prínosom pre portál.
Ďakujem za prečítanie a dúfam v kladné vybavenie žiadosti.

<< Le problème avec le monde c'est que les gens intelligents sont pleins de doutes,
alors que les imbéciles sont pleins de certitudes. >> Charles Bukowski