• Stránka 1 z 1
(Zamietnute)Žiadosť o práva // Pokemod
Zdravím, chcel by som požiadať o práva na Pokemod.
Nick v hre : [ R3KT ]~ By--> Chris
Nick na fóre : ChrisSk
Profil na fóre : habs-u41534.html
Vek : 16
Steam nick : [ R3KT ]~ By--> Chris
Steam ID : STEAM_0:0:51020151
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_66440/ ... layer=4078
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Som slušný človek a snažím sa riadiť pravidlami, ale sem tam mi nejaké to slovko ujde, komu preca nie. Prehrešok na GS mám 1 a to bol permanentný ban na public servery, ktorý sa stal nedorozumením, keď si na mňa niekto zmenil IP, ale to už je vyriešené a mám Unban... Inak žiadne iné prehrešky nemám.
Niečo o sebe : Ahojte, volám sa Teo, a pochádzam zo severného Slovenska, zo Žiliny. Vo volnom čase sa aktívne venujem Parkouru/Freeruningu, študovaniu, fotografovaniu a hraniu sa na počítači
Študujem v prvom ročníku SOŠ Elektrotechnickej v Žiline na obere Grafika (Fotografia). Mám 3 sestry a žijem iba s mamou. Na pokemode hrávam denne 1-5 hod, taktiež som hrával 2 roky Jailbreak pod meno [CmC]Chris. Pravidelne navštevujem TS3 server. Mám skúsenosti s AMX, a ovládam pravidlá serveru.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcel by som pomáhať so serverom pokémod z dôvodu že si myslím že tam nemáte dostatok aktívnych administrátorov, a chcel by som taktiež pomáhať hráčom s problémami na servery (Pokial budem vedieť pomôcť), a taktiež trestať hráčov za prehrešky.
Ďakujem za to že ste si túto žiadosť prečítali až sem, a dúfam že moju žiadosť zoberiete len v kladnom zmysle. S pozdravom Chris
Nick v hre : [ R3KT ]~ By--> Chris
Nick na fóre : ChrisSk
Vek : 16
Steam nick : [ R3KT ]~ By--> Chris
Steam ID : STEAM_0:0:51020151
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_66440/ ... layer=4078