• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto]Žádost o práva na Furien - *J!rmuch*
Název: Furien
Nick ve hře : *J!rmuch*
Nick na fóru : JirmuchCZ
Profil na fóru : jirmuchcz-u31747.html
Věk : 16
Steam ID : STEAM_0:1:79456594
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65649/ ... player=641
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Dostal jsem 1 ban za nadávky, protože jsem byl vyprovokován a od té doby se snažím ovládat svoje chování.
Něco o sobě : Takže moje jméno je Jindřich, studuji Střední Odbornou Elektrotechnickou školu. Ve svém volném čase se potápím a plavu, také rád spím a nebo kouknu na nějaký seriál (The Walking Dead, The Big Bang Theory, Modern Family a různé takové ty klasiky...). Ostatní volný čas trávím na brigádách, s kámarády nebo na PC.
Proč bych chtěl na GS adminovat? : Poslední dobou potkávám na Furien serverech čím dal tím více hráčů, kteří všemožně porušují pravidla (camp,txt,nadávky,...), takže bych se chtěl podílet na pořádku na všech Furienech a nastolit zde pořádek.
Nick ve hře : *J!rmuch*
Nick na fóru : JirmuchCZ
Profil na fóru : jirmuchcz-u31747.html
Věk : 16
Steam ID : STEAM_0:1:79456594
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65649/ ... player=641
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Dostal jsem 1 ban za nadávky, protože jsem byl vyprovokován a od té doby se snažím ovládat svoje chování.
Něco o sobě : Takže moje jméno je Jindřich, studuji Střední Odbornou Elektrotechnickou školu. Ve svém volném čase se potápím a plavu, také rád spím a nebo kouknu na nějaký seriál (The Walking Dead, The Big Bang Theory, Modern Family a různé takové ty klasiky...). Ostatní volný čas trávím na brigádách, s kámarády nebo na PC.
Proč bych chtěl na GS adminovat? : Poslední dobou potkávám na Furien serverech čím dal tím více hráčů, kteří všemožně porušují pravidla (camp,txt,nadávky,...), takže bych se chtěl podílet na pořádku na všech Furienech a nastolit zde pořádek.
~COD:MW1 - EVIP~
~Furien #10 - EVIP~
~ZM Darkness - VIP~
~GunGame #2 - VIP~
-