• Stránka 1 z 1
[Zamitnuto] JailBreak/Manko
Ahoj rád bych sem požádal o práva na JailBreak Serverech
Nick ve hře: Manko
Nick na fórum: Manko12
Profil na fórum: ucp.php
Věk: 16 (3.2. 2017 dovrším 17 let)
Steam Nick: Forex/Manko
Steam ID: STEAM_0:1:81804845
HLstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=3879
Nějaké bany nebo prohřešky (GS, jiný portál): na jiném portále nehraji takže mimo nic, ale na GS mam 2 už vypršelé bany nevím jak v minulosti ale jeden byl za nadávky kterých sem se poučil a druhý za FreeVD, ale ten pak uznal i admin, že byl takřka neoprávněný, protože tam došlo ke zmatení Jmen hráčů kde se jeden hráč přejmenoval za druhého
Něco o sobě: Jmenuji se Martin je mi 16 skoro 17 let studuji prozatím na Střední zdravotnické a vyšší odborné škole zdravotnické v Karlových Varech obor Laboratorní asistent ve druhém ročníku nejsem moc pohyblivý člověk, ale co miluji tak je jídlo, plavání, hraní na počítači a samozřejmě svoji přítelkyni věnuji se ve volném čase i stříhání videií v této oblastě trošku zaostávám, a proto se snažím v ní trošku zlepšovat.
Proč by sem chtěl admina na GS? : Důvod je prostý Chci zabránit porušování pravidel a hlavně v poslední době nacházím čím dál více SpeedHackerů což si myslím není úplně v pořádku
Děkuji za váš volný čas a, že jste si to vůbec přečetli
s pozdravem
Manko
Nick ve hře: Manko
Nick na fórum: Manko12
Profil na fórum: ucp.php
Věk: 16 (3.2. 2017 dovrším 17 let)
Steam Nick: Forex/Manko
Steam ID: STEAM_0:1:81804845
HLstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=3879
Nějaké bany nebo prohřešky (GS, jiný portál): na jiném portále nehraji takže mimo nic, ale na GS mam 2 už vypršelé bany nevím jak v minulosti ale jeden byl za nadávky kterých sem se poučil a druhý za FreeVD, ale ten pak uznal i admin, že byl takřka neoprávněný, protože tam došlo ke zmatení Jmen hráčů kde se jeden hráč přejmenoval za druhého