Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Conqueror / Prava / Jailbreak

Příspěvekod conqueror » 21 led 2017, 11:40 VIP

[Zamitnuto] Conqueror práva na Jailbreak

Příspěvekod conqueror » 12 zář 2016, 22:37 VIP
Zdravím , chtěl bych požádat o admin práva na Jailbreak

Můj nick ve hře : Conqueror

Nick na forum : conqueror

Profil na webu : conqueror-u24517.html

Věk : 17 let (03.08.1999)

Steam nick : Conqueror

Steam ID : STEAM_0:1:114100198

HLstats z danej sekcie : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=5406

Nějaké bany či prohřešky ( GS , jiný portál ) : nemám nikde žádný aktivní/vypršelý ban :)

Něco málo o sobě : Ahoj .. Jmenuji se Robin ,jsem snaživý,přátelský,ale nestrpím vulgární chování na serveru. Je mi 17let. Ve svém volném čase se učím .. Zatím studuji Střední Školu obor kuchař :). Tento obor mě baví ;) jak ve škole tak i na praxi . Jinak od svých 6let hraji závodně fotbal momentálně hraju fotbal 2 hodiny denně a JB na Counter Striku 1.6 asi 3/4 hodiky denně . Hráčům na serveru se snažím radit , když něco neví :)

Proč bych chtěl na GS adminovat? : Chtěl bych vyčistit server od cheaterů či jiným hráčům co porušují pravidla.Na serveru si myslím, že se chovám podle pravidel. Hráči co jsou neukáznění co se týče nadávek a ostatních věcí všeobecně PP nejprve upozorním na jejich chybu a poté natáčím/vyscreenuju nebo rovnou píšu adminům. Kolikrát jsem se setkal s lidmi co se na první pohled zdáli přátelští, ale jakmile jsem se vrátil na server pod pseudonymem, tak byli vulgární a začali porušovat pravidla. Hned jsem to točil a dával na forum/popřípadě jsem volal admina na server. Nadále bych se chtěl podílet na chodu serverů a pomáhat jak hráčům na serveru, tak i třeba adminům. Jsem ochoten komunikovat se všemi osobami na TS.

Nahlašování na fóru : Nenahlašuji moc na forum, protože většinou čekám na více důkazů .. ale hráč se poté odpojí a já nezískám SID. Tak radši někoho na ten server zavolám.