• Stránka 1 z 1
[Z] Krakensov/Jailbreak
Nick na serveru: Krakensov
SID: STEAM_0:0:110885897
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... player=109
Bany, které jsem dostal: Žiadne
Něco o mně: Tak som Martin, bývam v mestečku pri Bratislave, študujem Gymnázium. JB som začal hrávať na začiatku leta 2016 (kedy som aj tento mód objavil) a hneď sa mi to zapáčilo. Hrával som aj s kamarátmi, no tí v tom nenašli až také zaľúbenie, ako ja, čiže som si našiel známych na serveri. Teraz som mal dva ťažšie týždne v škole, čo sa odrazilo aj na aktivite, no bude sa to zlepšovať.
Proč právě já: Rozumiem pravidlám a v poslednej dobe si naozaj všímam, že často robia CT chybu, nadržiavajú, slovíčkaria atď, a rád by som ich poučil, pomohol udržiavať komunitu čistejšiu. Taktiež si myslím, že si s väčšinou hráčov rozumiem aj najmä vďaka tomu, že sa im snažím všetko vysvetliť alebo pomôcť pochopiť za čo dostali kill/čo spravili zle.
Zkušenosti s CS:GO: Csko hrávam cca rok, nikdy ma nejak extra nebavil MM, čiže môj max rank je MG1, mám nahraté cca 900 z čoho okolo 300+ na komuniťákoch
Případné poznámky: Už som to raz skúšal, verím, že tentokrát budem úspešnejší
SID: STEAM_0:0:110885897
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... player=109
Bany, které jsem dostal: Žiadne
Něco o mně: Tak som Martin, bývam v mestečku pri Bratislave, študujem Gymnázium. JB som začal hrávať na začiatku leta 2016 (kedy som aj tento mód objavil) a hneď sa mi to zapáčilo. Hrával som aj s kamarátmi, no tí v tom nenašli až také zaľúbenie, ako ja, čiže som si našiel známych na serveri. Teraz som mal dva ťažšie týždne v škole, čo sa odrazilo aj na aktivite, no bude sa to zlepšovať.