Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
Rada ohledně mapy
Ahoj, obracím se na vás s prosbou. Už delší dobu přemýšlím nad nějakou zombie mapou, kterou bych vytvořil pro Gamesites na servery. To znamená, že se nebudu snažit mapy dělat co nejrealističtější (modely a zbytečně přerostlé mapy), ale chci se zaměřit čistě na hratelnost a přehlednost (aby mapa běhala na serverech bez problému).
Problém je, že nemám tušení, jak by mapa měla vypadat (př. rozmístění kempů, spawnů, prostředí atd.). Takže chci, abyste sem psali různé návrhy a já potom něco z toho zkusím vytvořit
. Může se klidně jednat o remake nějaké stávající mapy, kterou bych mohl poupravit atd.
Problém je, že nemám tušení, jak by mapa měla vypadat (př. rozmístění kempů, spawnů, prostředí atd.). Takže chci, abyste sem psali různé návrhy a já potom něco z toho zkusím vytvořit


-
stargate - Drbna
- Příspěvky: 260
- Registrován: 23 led 2013, 15:14
Rada ohledně mapy
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Rada ohledně mapy
Ahoj, už delší dobu mám v hlavě, jak by vlastně ideální mapa pro ZM měla vypadat a tu mám pár postřehů:
1) Měla by mít minimálně 2 levely, ideál je 3 lvlová mapa s tím, že...
2) ...to nejnižší patro je spawniště pro zombies a to nejvyšší je naopak těžko přístupné pro zombies
3) Měla by mít podobný provedení jako zm_army_tn_beta3, tedy uprostřed jednoducho konstrukci po které lze chodit\skákat a kolem okrajů kempy
4) Měla by mít velice málo kemp (5-10), ale složitějšího rázu pro více hráčů
5) Měla by mít kolem dokola zajimavé pozadí (ne jenom obyč. skybox)
Osobně přemýšlím, že zkusím udělat hybrida z zm_base_humans_lg,zm_army_tn_beta3 a zm_arctic_fun.
Jinak jsi kdysi chtěl udělat další remake zm_artic_fun:

1) Měla by mít minimálně 2 levely, ideál je 3 lvlová mapa s tím, že...
2) ...to nejnižší patro je spawniště pro zombies a to nejvyšší je naopak těžko přístupné pro zombies
3) Měla by mít podobný provedení jako zm_army_tn_beta3, tedy uprostřed jednoducho konstrukci po které lze chodit\skákat a kolem okrajů kempy
4) Měla by mít velice málo kemp (5-10), ale složitějšího rázu pro více hráčů
5) Měla by mít kolem dokola zajimavé pozadí (ne jenom obyč. skybox)
Osobně přemýšlím, že zkusím udělat hybrida z zm_base_humans_lg,zm_army_tn_beta3 a zm_arctic_fun.

Jinak jsi kdysi chtěl udělat další remake zm_artic_fun:

stargate píše:Teď se opět nejspíše zaměřím na zm_artic_fun. Už mám nové 512x512 textury (dříve jsem dělal pouze s 128x128).
Mapa bude překopána do opuštěného vojenského bunkeru v lesích (styl HL2:EP2 - White Forrest).
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: Rada ohledně mapy
Jo, mel jsem plany co se tyce zm_artic_fun, ale zjistil jsem, ze nemam zadne zkusenosti ohledne terenu (kopce a skaly). Navic tahle mapa me zatim nezajima. Ted delam na jine mape (zbyva mi dodelat kempy a otexturovat mapu), ktera nebude obsahovat modely (cycler_sprite).
Jsem zvedav, jak se s army mapou poperes
. Dam ti trochu inspirace na prostredi army. Mapu si predstavuji jako vojenske (jakekoliv) letiste. Spawn si predstavuji jako helipad, nekde po krajich mapy pristavaci plochu s hangary (plechova budova se zakulacenou strechou (v pozadi mapy), hodne kontejneru a budovu v rohu mapy si predstavuji jako budovu kancelare (tam, kde se ridi cinnost letiste). Nevim, jak moc je to proveditelne zvlaste, kdyz chces army zkombinovat s jinou mapou
.
Jsem zvedav, jak se s army mapou poperes



-
stargate - Drbna
- Příspěvky: 260
- Registrován: 23 led 2013, 15:14
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků