• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Žiadosť o post admina /Jailbreak 6
Dobrý večer prajem chcel by som požiadať o práva na servery JailBreak 6
Nick v hre : eXplas
Nick na fóre : eXplas
Profil na fóre : explas-u54163.html
Vek : 17
Steam nick : Singhara
Steam ID : STEAM_0:1:94705856
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=39845
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Takže ban mám tuším jeden za FK čo ma velmi mrzí a už som sa poučil na inom portáli možno mám ban neviem otom nezistoval som si to a ked aj mám ban na inom portáli tak 2 roky dozadu nebudem vám klamať
Niečo o sebe :Zdravím , volám sa Michal mám 17 rokov a študujem na Strednej odbornej škole technickej 3 ročnik.Bývam na Východnom Slovensku ,rád cestujem rád sa vozím na aute /motorke ,velmí ma baví hrať na vašich serveroch.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcem sa stať preto adminom aby som mohol pomáhať portálu GAMESITES.CZ banovať deti ktoré dávaju bezdvôvodne ban .Ano priznávam aj ja som ešte dieťa .
Tak to by bolo asi všetko Ďakujem za prečítanie tochto príspevku ak ma nezoberiete nevadí nič sa nestalo ,snažil som sa .S pozdravom a pekný zvyšok dna praje eXplas
Nick v hre : eXplas
Nick na fóre : eXplas
Profil na fóre : explas-u54163.html
Vek : 17
Steam nick : Singhara
Steam ID : STEAM_0:1:94705856
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=39845
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Takže ban mám tuším jeden za FK čo ma velmi mrzí a už som sa poučil na inom portáli možno mám ban neviem otom nezistoval som si to a ked aj mám ban na inom portáli tak 2 roky dozadu nebudem vám klamať
Niečo o sebe :Zdravím , volám sa Michal mám 17 rokov a študujem na Strednej odbornej škole technickej 3 ročnik.Bývam na Východnom Slovensku ,rád cestujem rád sa vozím na aute /motorke ,velmí ma baví hrať na vašich serveroch.