Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] NickmenCZ / Jailbreak's

Příspěvekod NickmenCZ » 08 úno 2017, 20:23

Nick na serveru: Fox

SID: STEAM_0:0:37044314

Sekce, na které chci práva: Jailbreak.

Věk: 18 let

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=6125

Bany, které jsem dostal: Žádný za celé 2 roky.

Něco o mně: Zdravím všechny administrátory, vedení i supportery. Jmenuji se Jonáš Vocetka, bydlím v Praze a studuji 3. ročník SOŠ vývojáře her a multimediálního pluginu. Určitě se mě ptáte, jak jsem se dostal na Gamesites. Na GS jsem se dostal skrze dřívější reklamu na Facebooku, což je asi 3 roky dozadu. Během prvního roku jsem se věnoval hraní CS 1.6 Jailbreaku u kterého jsem vydržel opravdu dlouho, do té doby, než vyšel první CS:GO server jailbreaku, poté jsem se dal sem. Na CS 1.6 jsem chvíli adminoval (Necelý půl rok) pod jiným steam nickem a webovým profilem, jak říkám jsou to 3 roky. Nyní aktivně hraji JB zde, a za tu dobu jsem se silně zdokonalil v mých schopnostech a ovládání pravidel na velice slušné úrovni. To je asi vše zajímavého z mé strany.

Proč právě já: Ptáte se proč zrovna já ? Chci se stát správcem serverů abych mohl sám udržovat klid a pohodu na místě, ne přes web kde nahlásím hráče který bude zabanován za nějakou dobu. Jsem klidný člověk co dokáže řešit problémy s klidnou hlavou. Nějaké ty zkušenosti s funkcí admina mám. Tato ,,práce'' by se měla brát vážně, abych mohl předávát zkušenosti mladším hráčům do budoucna, a aby si také brali příklad z vyšších co tu dělají zábavu a ne strach a starosti. To je jen můj osobní názor.

Zkušenosti s CS:GO: Dohromady kolem 1500h nahráno.

Případné poznámky Chtěl bych pouze podotknout že v mém HLSTats je málo nahraných hodin z důvodu resetu banlistu. Od resetu jsem si dal větší pauzu z důvodu školy a tak různě, nyní jsem zpět a aktivitu samozřejmě doženu :), za to se omlouvám. A můj momentální steam má 70h nahráno, ačkoli mi byl ukraden můj minulý, samozřejmě bez VAC !.