Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

--Zamietnute--.Žádost o práva Call of Duty servery *J!rmuch*

Příspěvekod JirmuchCZ » 18 úno 2017, 18:47

Zdravím, chtěl bych požádat o práva na Call of Duty serverech.

Nick ve hře : *J!rmuch*
Nick na fóru : JirmuchCZ
Profil na fóru : jirmuchcz-u31747.html
Věk : 16
Steam ID : STEAM_0:1:79456594
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65649/ ... player=641

Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Dostal jsem 2 bany, 1. ban jsem dostal za nadávky (každému občas ujede nějaké to sprosté slovo) a 2. byl překlik od admina HeNnO;.

Něco o sobě : Takže moje jméno je Jindřich, jsem z hlavního města Jihočeského kraje a studuji 1. ročník Střední Odborné Elektrotechnické školy obor ,,Mechatronik,,. Ve svém volném čase sportuji, dělám hlavně Scuba Diving a hraji UWR (Podvodní Rugby), poslouchám hudbu, trávím čas s kamarády a nebo koukám na nějaký z mých oblíbených seriálů/filmů (The Walking Dead, Brickleberry, Modern Family atd.). Ostatní volný čas trávím na brigádách nebo hráním PC her. CS 1.6 hraji aktivně asi 3,5 roku, ale koupi Steamové verze hry jsem se rozhodl teprve nedávno. Za celou dobu hraní na Gamesites jsem vystřídal hromadu módů od Zombie až po GunGame, ale nejvíce mě chytl mód Call of Duty konkrétně MW1 na kterém hraji asi 2 roky.

Proč bych chtěl na GS adminovat? : Často se mi stává, že v mé přítomnosti na serveru někdo začne porušovat pravidla, ale bohužel tam není žádný admin a proto bych chtěl toho využít. Rád pomohu lidem, kteří si to zaslouží a chtěl bych se přidal k A-teamu, protože je mezi nimi dost fajn lidí. Také bych chtěl nastolit pořádek, který na COD serverech moc není a chci pomoct s čištěním hráčů, kteří znepříjemňují hraní ostatním.

Ps: Budu rád, za každý Feedback a když přehlídnete chyby v mé gramatice. Chtěl bych zdůraznit, že o práva žádám po 2. (naposledy před necelými 2 měsíci na Furien).
Obrázek
~COD:MW1 - EVIP~
~Furien #10 - EVIP~
~ZM Darkness - VIP~
~GunGame #2 - VIP
~